kijk op http://members.lycos.nl/thpscenter daar staat info over tony hawk 5! ze hebben de naam veranderd naar tony hawk underground, je kan rondlopen en zelf in auto's rijden.
wanneer stoppen ze een keer met dat spel!!! het blijft het zelfde met een skater stunten en op je bek gaan!!
heb je ook het nieuws gelezen? anders had je nu wel wat anders gezegd! ik ben in ieder geval benieuwd naar de trailer!
wel een vage site . ik wil "betrouwbare"site waar het op staat . deze kan jij net zo goed net even gebouwd hebben hehe *stalin Theorie* /edit, je hebt IGN ge quote .. ok i believe IGN
Ik zie nog niet helemaal wat dit met skatenboarden te maken heeft eerlijk gezegd... lijkt me wel een cool nieuw spelelement verder misschien krijg je straks ook een uzi en knuppel tot je beschikking ...
wie gelooft er nou een zelf gemaakte site als er de uitgever/ontwikkelaar er nog niks over gezegd heeft!!!
Die koop ik zeker. Ik was eerst van plan thps 4 te kopen maar khad hem eens 3dagjes gehuurd en toen had ik al alle levels dus dacht ik dat ik hem vlug zou beu worden maar 5 ga ik zeker direct kopen.
ja ik begrijp het maar het idee blijft iedere keer het zelfde en het enige wat ze doen is wat er bij voegen: nu in een auto rijden (wat je er ook aan hebt in een skate spel)
lijkt me leuk, als je dan in een auto, naar verschillende banen ken rijden , langs shops :d ... de hoeren wordt steeds gekker, zometeeten krigen we een opbind dildo in het spel
Ja is wel vaag dat in een auto rijden (als het waar is). Misschien maken ze 1 grote omgeving of een aantal heel grote omgevingen waar het (te) lang duurt om van de ene naar de andere kant te skateboarden. Dan is het wel handig als je een auto hebt. Maar goed we zullen zien.
jesus dan is het toch geen tony hawk meer maar gewoon GTA 3 waar je ook op skate board kan... opzich wel cool maar vind het nergens opslaan om tony hawk zo te vern**ken
Mee eens, steeds meer spellen hebben meerdere genres in zich, zodat ze nergens 'echt' meer in uitblinken zeg maar. Maar aan de andere kant, 't is handig dat je je kan verplaatsen van het ene naar het andere deel met een auto
ik wil die zwervers wel weer zien. die zijn blijkbaar erg geliefd bij de makers, want in elke tony hawk kwam ik ze weer tegen. in THPS 2 was het wel geinig bij dat level met dat zand erhomheen (geen idee meer welk level), daar lagen van die zwervers op de grond en als je er dan overheen sprong waren ze opeens verdwenen