Heb Tony Hawk 3 op de pc en vond dat deel 4 veel te snel uit was gekomen na deel 3. Ik denk dan ook deel 4 over te slaan (net als deel 2) en wacht op deel 5, als die komt, Weet iemand of daar al plannen voor zijn (of er misschien al mee bezig zijn)? En hoe is Agressive Inline Skating, misschien dat ik die dan er tussen door neem???
Ik heb Tony Hawk 4 gehad op de PS2. Erg goed spel! Als je de vorige tony hawk spellen goed vond, zul je deze ook zeker fantastisch vinden.
Tony Hawk Heb deel 3 jah, en die was super maar als je eenmaal de opdrachten met tony hawk hebt gedaan is de grootste lol er wel weer van af. Maar als ik deel 4 neem denk ik dat ik daar dan snel op uitgekeken ben. En hoe zit t nou met Agresive Inline Skating? Is dat n goed en mooi spel?
als je XBOX magazine leest dan weet je dat Activision een exclusief contract heeft met Tony Hawk tot 2015. Dus als er om de 2 jaar een nieuwe Tony Hawk uitkomt dan komen we tot ongeveer Tony Hawk 10, dus Tony Hawk 5 zal er wel aankomen.
Jah, THPS 4 is gewoon wederom weer een goed spel. En hij is nog niet zo lang uit dus voordat deel 5 uitkomt ben je wel weer een tijdje verder.
En hoeveel levels, en opdrachten per level zijn er dan, hoop een stuk meer dan in deel 3. En zijn de graphics gewoon of super? En ik moet toch nog wel ff wachten want moet weer ff sparen voordat ik weer n nieuwe game kan kopen.
Graphics zijn vindt ik beter als bij deeltje 3. Voor meer info over THPS kijk ff hier: www.planettonyhawk.com
is er al een release date voor thps5? gaat het ook thps5 ook thps5 heten of iets van thps: xtreme skates ofzo. want tot 2015 minsten komen er thps games en het lijkt mesterk als er dan thps39 bestaat...
ik vind die game echt braat heb hem op gamecube en is egt gaar heb idd ook deel 1,2,3 ik zou hem echt niet kopen
Nee, ik wacht indd ook liever op deel 5. Deel 2 komt er denk nog wel n keertje bij voor de ps one, maar das nog n leuke prijs, 70 euro voor bijna dezelfde game vin ik net iets te veel, miss is r n budget bak over n posie, nadat ik eerst wat andere games heb gekocht. Ik zag net wat screens van Alcatraz level, wel lols want daar ben ik echt geweest, en heb in n cel gestaan, plaatje staat op mn site djsycho.tk
Totaal 190 opdrachten (ietsje meer dan in deel 3 dus, en ze zijn een stuk moeilijker). De graphics zijn ietsje beter dan bij deel 3, maar bij deel 3 waren ze al super, dus wat wil je nog meer?
Ten eerste zou ik als ik jou was nog eens flink wat reviews lezen van thps4 (met alle respect niet die van xbw aangezien daar wat feiten niet kloppen, zie de comments bij de review). Dan zal je tot de conclusie komen dat thps4 veel moeilijker en dus ook meer uitdaging vormt tegenover de oudere delen. Ook hoef je niet meer 23x hetzelfde level uit te spelen. (wat in aggressive inline nog wel moet). Ik zou je aanbevelen om Thps4 in huis te nemen aangezien er nu nog steeds niks bekend is van thps5 behalve dat hij uitkomt. Toen thps3 nog maar net uit was kwamen paar daten daar later thps4 screens al boven. Nee, als ik jou was zou ik niet wachten op thps5 of aggressive inline aan te schaffen. Gewoon thps4 kopen. De careermode die zo veranderd is zal zeker wel leuk zijn. En een beetje thps fan koopt hem gewoon. Aggressive Inline is opzich best een leuke game maar je moet er gewoon niet veel van verwachten, je kan de meest gekke combo's maken en je krijgt niet eens een beloning als je een alles 100% uitspeelt met een skater. (dat really sucks). Your THPS Master, err0r.
waarom nou alweer over deel5 beginnen?? deel4 is er pas! als halo 2 uit komt dan gaan we het toch ook niet gelijk over deel3 beginnen?