[XOne] Tony Hawk 's Pro Skater HD

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 14 apr 2012.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654

||
    Platforms
    Xbox Live Arcade
    ~
    Uitgever
    Activision
    ~
    Developer
    Robomodo
    ~
    Genre
    Extreme Sports
    ~
    Release datum
    Juli 2012

Tony Hawk's Pro Skater HD is a skateboarding video game and the twelfth game in the Tony Hawk's series of skateboarding games. It is set for release on the PlayStation 3 and Xbox 360 consoles as a downloadable game in 2012.

The game was first announced at the 2011 Spike Video Game Awards show (VGAs) with a trailer demonstrating Tony Hawk skating around the Woodland Hills Warehouse (the first stage of the original game). It is the first Tony Hawk's game on consoles that will be offered exclusively as a downloadable game. It is a return to the gameplay of the original games in the series, predating Tony Hawk: Ride, and as such will only be played using a standard controller.

The game is not an HD porting of the original Tony Hawk's Pro Skater, but rather an amalgamation of levels collected from the first two installments, remade in a completely new engine for the PS3 and Xbox 360. So far the only playable skaters to be confirmed are Tony Hawk, Chris Cole, Eric Koston, Nyjah Huston, Andrew Reynolds, Rodney Mullen, Lyn-z Adams Hawkins (Pastrana), and Tony Hawk's son Riley Hawk. Riley was announced playable in an interview with One Of Swords and a picture of his character was uploaded by Tony Hawk via his Instagram account. Besides the Warehouse from the original game being confirmed, the Mall, Phoenix, Hangar, School 2, Marseilles, Downhill and Venice Beach have also been confirmed for the remake.

On March 8th, Tony Hawk mentioned in an interview with Destructoid that half of the soundtrack will contain songs from the first two Tony Hawk's Pro Skater games with the other half containing new songs. --> \o/

(B)

(B)

[GT]727785[/GT]

(B)

Nog niet bekend
    (B)

Nog niet bekend
    (B)

(B)
    Wat mij betreft nu al de GOTY van 2012! De oude Tony Hawk games waren dikke fun en na vier/vijf toffe delen is de franchise een kant op gegaan die ik minder kon waarderen. Gelukkig heeft de (oude) ontwikkelaar goed naar me geluisterd op Twitter :+

Hell Yeah!! \M/
    (B)

Laatst bewerkt: 14 apr 2012
  2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Typo bij het kopje Informatie.
    Verder ziet het er goed uit.

De game ziet er ook goed uit en ik ben echt benieuwd hoe het spelen is na het gewend raken van de besturing van Skate. Ben wel blij dat het geen hersenloze port is overigens.

3. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Thanks, niet gezien :+ Zal 't nog eens aanpassen.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zit hier ook wel op te wachten. Enige wat jammer is dat het een remake van 1 en 2 is en niet van 2 en 3 wat imo de leukste delen zijn. Aan de andere kant gok ik als deze goed verkoop dat er ook gewoon een remake van 3 en 4 komt

5. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Oh shit, THPS2 en dan die epic skatehal. _O_ Ventura of zo iets?

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hier zit ik echt al tijden met smart op te wachten _O_

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ze gooien er gewoon DLC tegenaan. Je koop nu de game met 7 levels (mix van 1 en 2), en vervolgens kun je de rest van de game bijkopen.

8. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er vet uit! Ben wel toe aan een nieuwe skateboard game. Jammer dat je niks meer van de Skate serie van EA hoort... Dat waren voor mij de beste skateboard games ooit!

Maar goed, ik heb Tony Hawk Pro Skater 1 en 2 etc. nooit gespeeld, dus ik ben benieuwd! :D

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    De Tony Hawk games zijn gewoon veel meer fun dan Skate. :cool:

10. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Deel 2 en 3 helemaal kapot gespeeld, dikke must have!
    Na Trials Evolution wordt dit waarschijnlijk de beste XBLA (voor mij)

11. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik twijfel zelf nog op welk platform ik de game ga spelen. Tony Hawk Pro Skaters altijd gespeeld op de PlayStation :cool: Heb THPS2 hier nog liggen, laatst even opgestart maar dat was echt niet meer om aan te gluren :+

[yt]l9l01dvmQmk[/yt]

De muziek <3

Alleen Dulle begrijpt dat niet :+

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb vrijwel alle TH games gespeeld. Vond deze toen echt de bom, maar vond het ook wel weer fijn dat je op den duur niet aan tijd gebonden zat en vrij rond kon skaten en goals kon doen. Denk dat ik nu snel uitgekeken ben op deze remake. Laatst Wasteland gespeeld. Met storymode ben je nog wel even zoet, maar die classic mode was ik zo klaar mee. Binnen een kwartier had ik het wel gezien en had ik ook geen zin meer om de laatstse goals te halen. Is even leuk om oude levels weer te spelen, maar dat is ook zo weer weg.
    Denk dat ik wacht tot ie flink in prijs zakt, of ze moeten echt wat nieuws en pakkends hebben. Zit zelf dan liever op remake van 3 te wachten, die vast nog wel als DLC gaat komen.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    Je patst met de slechte versie van een Xbox/PS2 game en het deel vanaf waar het alleen maar minder begon te worden? :+

15. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70

Vanaf 7 minuten. Sweet baby Jesus, wat heb ik daar veel tijd rond geskate zeg! En ik weet ook nog gewoon hoe dat hele level in elkaar zit. 8)

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    @ Modder; Waar pats ik? Ik zeg/meld alleen iets, dat is niet gelijk patsen. 8)

Na THPS4 heb ik alleen nog Project 8 gespeeld en die was helemaal niet slecht hoor. Alleen die overbodige gimmick waar je in slow mo je voeten kon besturen, maar verder was ie nog steeds leuker dan alle Skate's bij elkaar.

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Skate > alle TH games bij elkaar.

18. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben een Skate-fanboy maar ik vond dat ook die serie na het eerste deel een kant opging die ik minder tof vond. Twee was nog tof maar deel drie vind ik nog steeds matig vergeleken met de eerste. Maar goed, eigenlijk zijn Skate en Tony Hawk totaal verschillende games. Ik kan me in ieder geval met beide goed vermaken :)

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Skate vind ik minder, Tony Hawk vind ik dan ook alleen leuk omdat het zo over de top is. :)

Deze ga ik ook zeker kopen. TH = awesome. Behalve de laatste 2 games.

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Skate 2 viel me erg tegen, omdat ze de stad onskatebaar hadden gemaakt, er liepen teveel mensen rond waar je tegenaan knalde, en het off-the-board was slecht uitgewerkt waardoor je voortdurend op je bek ging.

Het voelde allemaal af alsof de game gewoon afgeraffeld is en te vroeg werd uitgegeven. Het was gewoon nog niet 'af'.

Van Skate 3 alleen de demo gespeeld, maar die voelde qua gameplay echt al een heel stuk beter aan, inclusief dus dat off-the-board.

Deel Deze Pagina