tony hawk undergroud of need for speed underground

Discussie in 'Algemeen' gestart door underdogg, 4 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. underdogg

underdogg xbox freak

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga binnen een half uurtje één van deze twee games kopen maar kan niet beslissen daarom graag jullie antwoord welk spel is het beste?tony hawk underground of need for speed underground 8)

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    lees maar reviews!

het ligt eraan wat je zelf leuker vind,
    THU is skaten(af en toe scheuren met auto)
    NFSU is alleen gericht op racen.

ik zou zelf voor THU kiezen omdat het skaten+scheuren in een auto is.. vindik wel origineel..

maar het is je eigen mening dus je moet gewoon kijken wat jou het leukst lijkt!

3. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij kun je daar niet echt een keuze uit maken. Het zijn 2 aparte games, aparte genres.

Wanneer je van skaten houdt, en je hebt nog niet deel 3 en/of 4 van tony hawk gespeeld, dan is mijn advies om tony hawk te halen. Het is namelijk een kei goed spel, toch wel redelijke graphics (voor een skate-game), en super gameplay.

NFS: Underground is daarentegen ook goed. Graphics zijn superb (mijn mening), en het is vernieuwend. Niet veel games zijn zoals NFS. Als je een autofreak bent, of tuning freak, of zelfs enigzins geinteresseerd daarin, dan is dit jouw ding!

4. underdogg

underdogg xbox freak

Leuk Bevonden:
    0
    heb alle tony hawks uitgespeeld en steekt na een tijdje serieus tegen is het dan wel de moeite om thU te kopen?

5. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Dat er undergound achter hun naam staat wil nog niet zeggen dat ze iets met elkaar te maken hebben. Maar persoonlijk zou ik voor NFS kiezen. De graphics zien er gewoon beter uit.

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    THU had ik binnen 7 uur uitgespeeld (ena moeilijkste mode) dus teruggebracht. Veels te kort naar mijn mening!
    NFSU die heb ik gespeeld maar ik vind de gameplay gewoon niet lekker. Moeilijke keuze!

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Komop jongens we gaan toch geen appels met peren vergelijken?

Lees eens wat reviews van beide games, en bekijk welke game je het meest 'warm maakt'.

Een inhoudelijke discussie hierover is niet te voeren, en dat had je geweten als je de FAQ gelezen had :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina