Tony Hawk Underground alleen online op de PS2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door JanKost, 9 jul 2003.

1. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Zag ik net op een andere game-site

Tony Hawk's Underground oftewel THUG wordt de nieuwe generatie Tony Hawk games. Activision heeft de Pro Skater subtitel laten varen voor een wat hefigere naam; Underground.

Shot en movies heb je al voorbij zien komen tijdens en na de E3. Ook was er sprake van online mogelijkheden en die blijken volgens de laatste berichten nu alleen voor de Ps2 te zijn. De Cube is een beetje interent verlegen en de Xbox is een control die een te dikke vinger in de pap wilt wat betreft de inhou van updates, patches, levels, etc.

Het bericht dat de uitgever van THUG dus kiest voor de PS2 is zeer aannemelijk want Sony is nou eenmaal iets makkelijker en hun instelling zet sneller zoden aan de dijk dan het draaien rond de pot over online games van Nintendo en het willen controleren van elke bit en byte van Microsoft.

Online met Tony Hawk Underground dus alleen voor de PS2 zoals het er nu voorstaat. Baf..weer een pluim in de derière van de PS2 en haar online fucnties zouden we zo denken.

2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    hij komt ook online op pc.. Moet gewoon werkt toch veel beter op pc met je eigen foto enzo.. ik anders ook niet snap ;P:)

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Dit willen ze doen omdat sony minder streng de data bekijkt die heen en weer wordt gestuurd. Bijvoorbeeld die foto van jezelf. Je kan ook parken van andere mensen downloaden. Microsoft wilt overal inzicht op hebben en dat gaat zo dan niet, of te langzaam.

4. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Dit las ik trouwens op een gamesite over de online problemen van de PS2:

Nu Sony eindelijk online is met haar eigen netwerk komen de problemen al snel naar voren. Sinds kort is in Japan de game Everybody's Golf Online beschikbaar. Deze game heeft in de eerste twee weken van haar beschikbaarheid alleen maar last gehad van netwerk-problemen.

In deze weken zijn de servers drie maal uit de lucht gehaald, gedurende een lange periode (lees: in totaal meer dan 16 uur).

Alle problemen zouden aan de servers liggen en niet aan het netwerk en de netwerkadapters.
    Door onder andere deze ellende zijn er slechts 23.000 stuks van de game verkocht.

Sony heeft echter aangegeven er alles aan te doen om de ellende te beperken.

bron www.gamemag.nl

5. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ejj das wel man dat hij niet voor de xbox online maar bij tony hawk pro skater 3 ofte wel THPS 3 had ik wel problemen om met de pc om online te spelen omdat ik adsl had hopelijk doen deze problemen zich dat niet voor want dat zou wel bale zijn

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    thps3 was er ook niet echt voor gemaakt om online te spelen. ik hoop dat sony een brak netwerk op de markt heeft gebracht (naughty)

7. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    3 kon je toch wel online spelen op de ps2? tenminste er staat een gamespy plaatje op en dat je een modem of netwerk adapter nodig heb

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    begin zo langzamerhand een erg grote hekel aan sony te kregen, aan de ps2 dan, want licentie van formule 1 voor 5 jaar ofzo kopen als enige, nou alleen ps2 online, echt niet leuk meer zo

Deel Deze Pagina