Tony hawk underground classic ??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Anju, 4 jun 2004.

1. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hmmm, ik vond tony hawk underground eigenlijk de meest belabberde in de hele serie. Tony 4 en 2 steken nog met kop en schouders boven de rest uit (deel 1 speel ik puur nog voor het oldschool gevoel). Ik zou mijn geld aan wat anders besteden als ik jou was

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Heb trouwens ff voor je gechecked, maar het is nog geen classic. Waarschijnlijk een foutje, wellicht deel 3 verwisseld met underground?

[edit]oops, te snel gereplyed, volgende keer gebruik ik weer mijn edit knop:) [/edit]

[edit2]hij ligt wel voor 39 pleuro's bij de FRS[/edit]

Laatst bewerkt: 4 jun 2004
  4. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt .. Ook dat van dat je het de slechtste uit de serie vind... ik heb nu 2,3,4 en vind inderdaad 2 en 4 het beste ...

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ze allemaal en vind de eerste de beste!

6. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Hij word classic zag ik op nedgame staan :)

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind THUG tog niet de slegste, ik vind de andere (1,2,3,4) niet eg zo leuk omdat dat lopen en klimmen er niet in zit,
    het lopen en het springen heeft me overgehaald hem te kopen, dat sprak me juist aan, en het is ook nog heel erg goed uitgewerkt

8. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie vind er dat de automissie's erg goed zijn... ?
    mij lijkt lopen wel best wel stoer .. , kan je dan ook trucs zoals de caveman doen ?
    Sorry maar dat weet ik niet.. BTW ik sk8 in het echt ook. :p

9. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De automissies zuigen......

10. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    ....en je kan wel Caveman doen ;).

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vind de automissies wel grappig, hebben wel wat, maar niet iets van "Wow, super". Was er erg snel op uitgekeken, nadat ik de opdrachten (op 1 na) had gehaald heb ik het bijna niet meer aangeraakt, en dat was al na een paar dagen. Vond deel 1, 3 en 4 erg vet. Deel 2 heb ik pas laat gespeeld, nadat ik deel 4 flink heb gespeeld en vond hem misschien daarom niet zo bijzonder goed.

12. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    cavemans kan je wel doen. maar zuigt best wel(net als cavemans in het echt). ik vind deze deel wel heel erg onrealistisch maar dat komt mischien omdat ik in het echt doe en dat het ook leuker is als het wat meer realistischer is.

13. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja wat kan ik zeggen. IMO is thug gewoon een slechte game. Ik weet zeker dat Neversoft veel beter kan maar ze willen gewoon alleen maar de series zo snel en goed mogelijk uitmelken. Na thps4 hadden ze alweer een nieuwe engine moeten ontwikkelen maar nee, ze blijven doorgaan met deze engine en blijven slecht uitgewerkte ideeën er bij plaatsen en vooral nutteloze. Als ik wil autorijden koop ik een race game, geen skateboard game.

Thps4 was een tegenvallertje maar was nog leuk maar thug is gewoon niet cool. Ik heb m wel en uitgespeeld maar dat doe ik alleen in de hoop dat ik ooit weer eens een thps game tegenkom die weer het moeite spelen is.

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ben het wel met je eens, alhoewel ik deel 4 een stuk beter vond dan deel 3. In deel 4 heb ik véél moeite moeten doen om sommige goals te halen, terwijl deel drie ik in een scheet en een zucht had uitgespeeld. En, niet geheel onbelangrijk, deel 4 had nog echt innovatieve ontwikkelingen zoals skitching (meer vaart en daardoor hogere jumps), de manual tricks (net als in het echie) en over muren heen jumpen (met de trekkers, ben ff de benaming kwijt).

15. masterholland

masterholland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deel2 het beste!

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    waaaaaant.....[en hier moet jij zeggen waarom]

17. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ :D eigenlijkniet grappig maarja... Kben nu bij een vriend en die heeft THUG ... Die automissies zuigen en caveman is wel vet.. Kben nu aan het twijfelen tussen een decken THUG... een echt deck heh }:]

18. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Het grote min punt is dat THUG best makelijk is. Waar ik ook niet zo mee zat was dat het verhaal te liniar is. Hopelijk heb je bij THUG 2(of hoe die ook heet) meerdere verhaal lijnen in zitten. Dat verlangt de gameplay. Oja en LiVE, die Playstation kon wel online. Niet alleen EA deed niet aan live Activision en Eidos ook niet!

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27

koop een deck, koop een deck, koop een deck!!! Je krijgt spijt van THUG!! Je zal er echt spijt als haren op je hoofd van krijgen!!!

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je krijgt helemaal geen spijt van THUG, het is eg een supervet spel

Deel Deze Pagina