tony hawk wasteland

Discussie in 'Algemeen' gestart door MurderDoll666, 5 okt 2005.

  1. MurderDoll666

    MurderDoll666 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb een vraag over tony hawk wasteland
    doen er pro skaters mee?
    ik zag in het filmpje een paar langs komen maar is dat alles?
    want ik vind zelf Bam margera tof en ik wil hem wel weer zien in een game
    het liefst weer terug op versie 4 (tony hawk pro skater 4) in underground 2 hebben ze bam verneukt kwa uiterlijk enzo. maar als er iemant is die er wat van af weet laat het me horen!
     
  2. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ja lijkt me wel he.
    er zit dacht ik ook een pro bmx-er in dus met die prosk8ers zal
    het wel goed zitten.
     
  3. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij loopt deze tread een btj dood.

    dus hier kan ook wel n slotje op.
    tenzij iemand wat te zeggen heeft:+
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dan hoeft er toch geen slotje op.
    Zal vast komen, omdat er mogelijk al een ander draadje over is, of omdat er nog niet zoveel over te bespreken valt. :)
     
  5. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    vind dit echt een bout game he net zoals de vorige delen
     
  6. DVL91

    DVL91 game or die!

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt het wel un wreed spel maar ik gha hem niet kopen!
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik ga hem ongetwijfeld wel kopen, vast weer als budgetgame. Ze zijn nog wel aardig, maar echte toppertjes zoals vroeger vind ik ze niet meer. Ze worden toch al gauw wat saai/eentonig en dan leg je hem voor een tijdje in de kast, waarna je hem er weer eens uit haald om nog wat goals te doen.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is trouwens Tony Hawk's American Wasteland. Maar het lijkt me toch een bout-game. Ik vond Tony Hawk's altijd wel leuk, maar het slaat met Underground etc. echt nergens meer op.
     
  9. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel genoten van de underground (1). Ik waarschijnlijk net als [2k] dit spel uit de budget bak vissen net zoals ik met underground heb gedaan.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Underground 1 vond ik ook wel vet. Maar deel 2 sloeg echt nergens op. Een beetje met een andere lomperik op een 'Koe-auto ding' rijden...

    ...owja
     
  11. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is inderdaad geen game die ik voor 60 euro zou kopen
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb deel Thug1 op 1 goal na uitgespeeld, maar had het idee dat ik er met 2 dagen klaar mee was (had geen behoefte om extra levels te unlocken).
    Deel 2 verdween na een paar dagen ook in de kast, omdat ik geen zin meer had in de steeds 'vager' worden de opdrachten, waarbij het steeds minder ging om het skaten. Uiteindelijk op een lanparty weer even opgepakt, wat toch wel weer gezellig was, maar de behoefte om echt alle goals te halen had ik niet meer.
    Ben bang dat dit ook zo wordt met dit deel. Minder skaten, meer fun en gein, meer andere dingen (auto's/bmx/klauterwerk etc).
    Had eigenlijk een keer een wat realistischere skategame gezien. Waarbij je je echt de bom kon voelen als je een 900 maakte. Bij Tony Hawk werd het steeds meer van nog even 100x van die supertricks en ik heb misschien een medaille. Ze kunnen wel blijven komen met steeds hogere scores, tricks die makkelijker uit te voeren zijn en combo's waarbij je een kwartier door het level skate, maar dat maakt het er voor mij niet echt spannender/leuker op.
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ben ik dan de enige met een andere mening ?
    Tja ik heb elke tony hawk gehad en elke tony hawk gekocht bij de release en nooit heb ik er spijt van gehad..
    soms had ik wel zoeiets van tja eigenlijk veranderd er weinig maar de levels, tricks en objectives worden steeds beter.
    Ik kijk naar deze game echt uit omdat je 1 groot level hebt, weinig laadtijden en je kan skaten en bmxen.

    En trouwes wat moet ik anders voor de kerst vragen 1 of andere trui ofzo..?
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb sinds Tony Hawk 4 op de PS2 geen TH game meer aangeraakt.
    Misschien dat ik deze toch moet checken.
    Vooral de optie om ook op een BMX te crossen spreekt me aan. :)
     
  15. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze ook allemaal voor de xbox maar als ik het dan uitgespeeld heb ga ik het meestal niet voor een tweede keer uitspelen dus raak ik ze zelden nog aan
     
  16. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de eerste 2 delen heel lang gespeeld op de ps1 af en toe tot de volgende ochtend met vrienden. maar sinds underground vind ik het niet meer interessant meer, dus deze zal ik wel niet gaan kopen...........of misschien wel als hij in de budget bak komt te liggen na verloop van tijd
     
  17. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze t/m underground 1 gespeeld 2 hebk ff overgeslagen maar deze ga ik ckr wel halen!

    maar idd niet voor 60 euro of mis wel meer

    btw. psvu2 !nijmegen! owned hea;)
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heeft iemand al ingame filmpjes gezien of meer info over het BMX gebeuren in de game??


    [edit]
    Ik had al gekeken bij GameTrailers.com maar er stond nik bij de T. Als je via de zoek optie wasteland intikt kom je bij 3 filmpjes waarvan eentje een review!! Ziet er allemaal goed uit. Alleen kom ik geen filmpjes mat een BMX tegen....dus iemand???
    [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    je kan wel bmxeren, stunts en zo doen. En je ka nook overla graffiti spuiten en je eigen tags maken.
    En het is een vrij groot spel zelfs. een storymode, een classic mode ( SKATE en COMBO verzameln binnen 2 minuten en zo) en je kan zelfs Parkour truukjes doen :p (tegen de muur oplopen en zo)

    is dit niet een Xbox game? waarom staat het dan in het 360 forum?
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Het spel komt ook uit voor de 360 net zoals Test Drive en nog een paar gamez.
     

Deel Deze Pagina