Tony Hawk's Underground gaat online!

Discussie in 'Algemeen' gestart door grand master X, 11 jun 2003.

1. Misschien hebben jullie het al gezien, maar dit is toch wel vet:

"You own the Underground!
    Get ready for a totally new breed of the Tony Hawk experience - Tony Hawk's Underground.

Play as yourself, not a pro skater, and make your way through a plot-twisting, true-to-life story that takes you from unknown local skate punk to fame and fortune as a superstar skater.

For the first time ever, you'll be able to get off your board and explore 9 expansive levels on foot or by vehicle. Enjoy unprecedented customization by designing and naming your own original tricks through the all-new Create-a-Trick. Or create bigger parks and include your own goals in the expanded Skate Park Editor.
    After you're done, share your tricks and parks online with your friends. You can even download your own face into the game! And, with all-new online play - new games, stats, and online rankings - you'll have infinite expansion through downloadable content."

Dat betekend dus dat na deel 4, underground ook online gaat maar waarschijnlijk niet alleen voor de Playstation 2. En ook downloadeble en uploadeble content zal er in dat spel zitten. Hoe ze dat doen met je eigen gezicht uploaden??????? Maarja, ik denk dat deze game iets meer te bieden heeft dan Amped 2.

Zeg niet dat jullie dit allemaal al weten! :confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2003
  2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wel vet online :)
    Ga hem ook wel halen denk ik, en dat gezicht uploaden? Met de xbox music mixer ofzow kan je plaatjes van je pc op je xbox zetten, misschien zo :)

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die trailer ervan is echt uber, lekker rennen met je board, rijden in wagens of lekker skaten:D Maarjah, online is niet zo nieuw, dat konden we al op de pc en via xbc enzo, maar via live is zeker een goede optie. hopen dat ie weer wat leuker wordt dan deel 4

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Je stuurt een foto van jezelf naar Activision en die maakt er dan een model van, toch?
    Zeiden ze tenminste bij Gamekings gister... _O_

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helaas, online is voor ps2 exclusief. Dat zit er niet in.

Ten tweede met die fotos kan je een foto sturen naar Neversoft (de makers) en die zullen er dan voor zorgen dat je je gezicht kan downloaden via de ps2 om te gebruiken.

http://www.planettonyhawk.com/articles/e3/2003/thug/

en ja, dit wist ik dus allang :p

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat lopen tussendoor enzo is wel vet. Op railings enzo. Maar met auto's rijden vind k dan weer een btje overdreven, maar jah. Dat ben ik.

7. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Moest dat nou :eek:? Ik zit me lekker in te beelden hoe het online zal zijn enzo, kom jij weer met je bericht :mad: :'-(.

8)

8. Wat is dit nou voor een bullshit. Je kan volgens mij ook met de xbox versie online. Want downloadeble content enzo, dat kan toch helemaal niet op de ps2. O ja????!?!??! FF vergeten dombo!

HIJ KAN WEL ONLINE, ANDERS SLACHT IK ACTIVISION

9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    uhwoboekoe swata.

doe rustig. De ps2 heeft ook een losse harde schijf. Daarop kan je downloaden.

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    volgens mij is dat gelul, dat ze alleen ps2 online gooien, terwijl de console nog niet eens online is en xbox wel al een tijdje. ben benieuwd hoe dat foto gedoe gaat, foto sturen en wachten op je model lijkt me veel werk, misschien dat de eyetoy dat kan of link met digitale camera ofzo

11. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    No Way Ik Ga ZO Hard Flippe Alz Online PS2 Exclusief Wordt..!!
    (PS Krijg je dan allemaal mense in dezelfde stad bijvoorbeeld? een soort Tony Hawk MMORPGtje duz? Zou wel vet zijn..)

12. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja waarschijnlijk dus wel....die mannetjes kunnen het gewoon niet uitstaan dat Microsoft alles wat via Live gaat wil controleren

(btw: dat is dus echt een super zet omdat allemaal onze cc hebben ingevuld met gegevens en stel je voor dat er een leukerd bij zo'n developer zit en daar eens leuk gebruik van gaat maken)

13. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    huh die laatste zin van jou vat ik nie TheFlood...

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Wat is er nou leuk aan online thps'en? Dat is toch niks aan, als je gewoon 2 player doet is het al niet leuk om iemand te zien skaten, allemaal veels te hoog en gaat veel te snel.
    Heb je altijd nog van die "spelbrekers" die dan alleen gan auto rijden en je dan omver gaan beuken.
    En dat van je eigen gezigd, daarvoor moet ie waarschijnlijk WEL online gaan. Hoe wil je die anders op je xbox krijgen, je kan een foto opsturen naar neversoft, maken er een hoofd van, en die kan je dan downen via xbox live! (dan moet je gewoon met je foto je gamertag opsturen).
    Maar het lijkt me alsnog niet zo veel aan om online te gaan met THPS. Ben je lekker aan het grinden komt er een andere aan gegrind, val je..ik denk dat het dan een soort anarchy wereld word..:)

15. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me echt totaal niks joh hehehe meschien wel cool als je tegen elkaar kan racen :)

16. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    mayb een beperkt aantal mensen per stad/park/gebied...??

17. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    jah duh denk je dat je met ze 20 in 1 zoon wereld kan jesus tuurlijk beperkt het zich

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    TH:Underground lijkt me echt een gaaf spel, vooral omdat je nu van je skateboard af kan stappen en vervolgens op een veeeeeeeeel makkelijkere manier als voorheen op een platform ofsow komen waar je vanaf wilt jumpen.

dat autorijden vind ik ook wel gaaf maar het slaat eigenlijk nergens op.... tenzij het een skateboard-nuttige optie heeft.

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    online tony hawk is super, heb deel 3 regelmatig online op de pc gespeelt en dat is bruut, lekker je vrienden verslaan in de high score battle, graffitie met zn allen of lekker king of the hill enzo. zeker dat online wel cool is

20. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als ie weer alleen ps2- online wordt stikken ze er maar in

Deel Deze Pagina