----------->>>> Verplaatst naar Xbox Online / LAN <<<<<--------- Jep NTSC zekers, dit spel speel ik aardig vaak online. Graffiti, horse, etc/
volgens mij kunnen in principe alle games met system link optie over internet worden gespeeld, mits gamespy of xbconnect ze ondersteundt dan he....
Wat houdt het onderdeel Graffiti in? Ga hem sowieso kopen maar wat houdt dat in? Klinkt als in Graf. spuiten, maar dat zal wel niet. Dat vind ik echt werelds nl. Heb ik zelf jaren gedaan weejjewel.
Gamespy en xbconnect hebben weinig te maken met het ondersteunen, ze vormen alleen de tunnel. Al geef ik toe dat het wel netjes is dat je kunt aangeven dat je een Halo of TH3 game draaid.
Jep alleen word THPS3 niet zo vaak online gespeeld. Best wel jammer. Als iemand THPS3 kan hosten wil ik wel joine.(Zelf kan ik niet hosten Firewall probleemen).
Bij graffiti moet je tricks doen, wie de hoogste score haalt 'owned' die ramp/rail etc degene die de meeste objecten heeft veroverd wint. Ik heb het spel pas gekocht. Echt een aanrader maakt niet uit of je deel 1 of 2 al in je bezit hebt
Haal je 85.000 totaal of met 1 move. Want als het totaal is vind ik je zuigen j/k. Maar ik kan echt makkelijk 70.000 a 80.000 met 1 move halen. Das echt een eitje. Ik spreek uit ervaring van Thp3 op de PS2, maar die heeft absoluut geen verschil met de xbox versie qua gameplay dan, ik heb het namelijk bij de gameshop even gespeeld, de xbox versie.
op zon tony hawk 3 forum ergens(weet ff url niet) zijn er zat lui die makkelijk 9 miljoen halen bij bepaalde maps
ik geef niks om de highscores, gewoon relaxt een beetje rond boarden in die levels, tricks doen, mensen pesten enz.
ík heb 1 en 2 heel veel gespeelt maar heb 3 nog niet, maar ook al had ik die uitgespeelt ik kon het tog nog makkelijk uren spelen. ik doe het ook niet om de highscores. gewoon ff beetje klooien is altijd leuk!
echt kikke gevoel vind ik gewoon een doodgewone kickflip over een bankje of een trapje af grinden al dat gestunt hoef tniet van mij