Too Human

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 5 okt 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]
    Ik snap het niet, ik heb juist een filmpje op gamespot gezien, wilde hier komen posten dat de game er geweldig uitziet, maar ik vond er geen tread over 8) , dus maak ik bij deze er maar ééntje over, want de game staat me enorm fel aan!!!
    Platforms
    Xbox 360
    Uitgever
    Microsoft
    Developer
    Silicon Knights
    Genre
    Actie Role-playing
    Release datum
    4e kwartaal 2006
    Belangrijke Features
    Coöperatieve Multiplayer
    Online Scoreboards
    Andere features
    Custom Soundtracks
    In-game Dolby Digital Live Aware
    Xbox Exclusief
    Silicon Knights is een ontwikkelaar die inmiddels voor iedereen wel spellen heeft gemaakt. Sony, Nintendo en andere uitgevers. Inmiddels werken ze voor Microsoft aan Too Human.


    X05: Too Human First Look(gamespot)

    1ste video!:
    klik

    De 5 redenen om Too human te kopen:
    http://blogs.ign.com/Matt-IGN/2006/04/14/11845/

    Screens:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Tech filmpje:
    klik hier
    ==> Topper in wording!
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2006
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik kijk ook wel uit naar deze game, lijkt me vet eigelijk elke exclusieve game moet de Xbox360 maken (of breken), daarom zijn de exclusieve titels het meest belangrijk. En deze zal niet dus niet uitkomen op de Ps3 of Revo , aangezien hij door een onderdeel van Microsoft Studios word gemaakt.

    Hier wat vettere screens.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @excess denied
    En deze zal niet dus niet uitkomen op de Ps3 of Revo , aangezien hij door een onderdeel van Microsoft Studios word gemaakt.


    lol, de ps3 krijgt ook genoeg exclusive toppers dus_0/

    de game ziet er idd vet uit:p
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    LoL maar deze niet ;)

    ...en het laatste nieuws voorspelt niet veelgoeds voor de ps3. _0/

    nee geen fanboyisme please nee nee nee....vond hte gewoon even leuk om te zeggen en idd ik had zo'n reactie uiteraard verwacht...aapje!
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er erg bruut uit!
     
  6. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    haha die excess denied, typische fanboy he.Hou aub op door telkens voorbarige dingen te zeggen
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, hij is wel geen fanboy hoor! Hij heeft gelijk, het ziet er allemaal heel goed uit voor de xbox 360, ondertussen zijn er al meer dan 200 games in de maak ervoor, en enorm veel exclusieve(en enorm veel games die mij aanstaan, laat maar komen die xbox 360!) Maarja, het is normaal dat je nu weinig over de ps3 hoort, duurt nog even voor hij uit komt. En je moet niet denken dat ik een xbox 360 fanboy ben nu:D Want de ps3 komt zeker in mijn huis, aangezien de sequels van mijn lievelingsgames erop uitkomen:)...(op xbox 360 komen ook sequels van lievelingsgames uit van mij hoor, onderandere re5...)
    ...
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dankje dude voor het oplichten, en idd ik ben zeker geen fanboy ik hou gewoon van een discussie. En zeg niks voorbarigs Too Human is een Microsoft titel en zal dus niet uitkomen op de andere systemen. Daarnaast heeft Boss helemaal gelijk in het feit dat de Ps3 nog lang niet uit is, en daardoor het gamesaanbod(als je het nu al zo zou kunnen noemen, want ze zijn allemaal nog in de maak) veel kleiner is als die van de 360. :) Maargoed vond je reactie wel leuk hoor Ryuchunk. :p
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D:D hehe, ja inderdaad...
     
  10. *Multikiller*

    *Multikiller* !360!

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit ziet er dus zeker wel vet uit :D Ik hou wel van futuristische games
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Whoa! Nice trailer. Zeker 1tje om in de gaten te houden :D.
    Ook de screens zien er goed uit..

    Ben (wederom) benieuwd..
     
  12. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Leuke trailer idd.. goede sfeer ook lijkt me en de eerste moves van die god zien er tof uit:) mooie screens ook.. dit is wat ik wil zien in de beginperiode van de 360
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er wel leuk uit ja!
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zeker mooie screens, maar het zijn (denk ik) renders. Daarom kan het er nog wel interresant uitzien! Zeker, en die trailer is ook mooi!
     
  15. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    haha boss en excess denied, 2 handen op een buik :) ;)
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    oke, ik heb de beginpost nog een beetje aangepast, aangezien er nieuwe dingen stonden op xboxworld(was wel al bekend maar toch cool)
    deze game wordt een topper...
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe informatie over Too Human!!!

    Silicon Knights komt op de Xbox 360 met Too Human, een game die de mensheid tegenover machines zet. Is dit concept genoeg om een game op te baseren?


    IGN heeft nu wat nieuwe informatie over deze aankomende game welke van de PlayStation naar de GameCube gegaan is en nu op de Xbox 360 uit zal komen.

    In het spel krijg je de rol toeverdeeld van cybernetische God. Binnen deze rol ben je de enige verdediger van de mensheid. De shit slaat pas flink aan wanneer een nieuwe soldatengroep jou kant op gestuurd wordt om de rest van de mensheid uit te roeien. Gelukkig heb je de kracht van een God en bepaalde skills om je verder te helpen en gedurende de game zal je hier ook sterker in worden.

    Too Human zal non-lineaire actie bieden met een combat systeem welke niet te vergelijken is met een andere game. Silicon Knights heeft zelfs Hong Kong consultants ingehuurd om martial art bewegingen binnen de game te krijgen. Grote mensen uit onder andere the Matrix en Chronicles of Riddick (en ook andere films) om dit alles mogelijk te maken.
    Een kleine trailer welke uitgebracht werd laat echter nog weinig van deze martial arts bewegingen zien. In de trailer zien we een een sterke krijger eerst met een zwaard (opgeladen met energie) een groep grote vijanden afmaken. Hierna switcht hij naar handguns om ook met de kleinere vijanden af te rekenen.

    Voor de cameravoering is afgekeken bij Eternal Darkness welke aangevuld wordt met een innovatief vechtsysteem. Ook online zal Too Human te spelen zijn en zal optimaal de mogelijkheden van Xbox Live benutten. In welke vorm dat is werd echter nog niet bekend gemaakt.

    Hoewel Too Human gebruik maakt van de Unreal Engine 3 is deze flink onder handen genomen om hem aan de eigen wensen te laten voldoen.

    Denk je dat je klaar bent als de game eenmaal uitgespeeld is? Dan heb je het fout, want dit deel is er één van de drie. Op dit moment zit Too Human op ongeveer 40 tot 50 procent van zijn ontwikkeling, maar er wordt al druk gesproken over Too Human 2. De dagen waarin games 60 tot 100 uur gameplay hadden zijn verdwenen, in plaats daarvan wordt het in delen gebracht.
    Hoewel de game dus ongeveer op de helft qua ontwikkeling zit laten ze zich nog niet vastleggen op een release datum. We hoeven ook niet bang te zijn dat het puur een game wordt van mens tegen machine, dit is slechts het topje van de ijsberg. Fans zullen niet teleurgesteld zijn over het verhaal.
     
  18. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Door ben ik het 100% mee eens
     
  19. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje halo,doom,turok,gears of war..........
    gewoon hele vette shit
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zie nu pas de screens van gister op XBW fp. Ziet er erg mooi uit.
     

Deel Deze Pagina