Too Human

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kenman, 29 mrt 2006.

1. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Hallo mensen,

Ik hou deze game al zeer lang in de gaten. Al vanaf het eerste filmpje dat bij de launch van de 360 aanwezig was. Was dan ook verwonderd om te zien dat er nog geen thread aan gewijd is.....

Je speelt een soort van god in een SF-actie game. Als ik de verhalen moet geloven gaat deze game de console op de kaart zetten zoals God of War het afgelopen jaar voor de PS2 is geweest. Een heerlijk actiespel met een goede verhaallijn en een zeer cinematische benadering.
    Ze brengen de game uit in de vorm van een trilogie. Ben erg benieuwd hoe dit spel gaat worden. Kan niet wachten tot E3 in mei. Dan krijgen we hopelijk een speelbare versie te zien. Weet iemand anders nog meer?

Voor degene die de trailer nog nooit gezien heeft:
    http://media.xbox360.ign.com/media/748/748783/vids_1.html

Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  2. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    link doet het niet :mad:

edit: Trailer

3. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks! heb hem ff aangepast. Maar wat denk je ervan?

4. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0
    dit ziet er goed uit maar ik wacht verdere info en ingame shots af :cool:

5. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Op IGN staat ook inerview met de makers, geven wat meer info over het verhaal. Schijnt dat 3person actiespel met guns en zwaardlike wapens + een manier van vechten die ze nog niet prijs willen geven. Ben inderdaad benieuwd hoe de ingame beelden worden.

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het al wazig! Kon inderdaad niets vinden. Jammer dat deze game niet de aandacht krijgt die hij verdiend. Ik denk dat deze game hoge ogen gaat gooien in mei!

8. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0

eerste ingame shots en info :9 maar ik twijfel er niet aan dat het er weer uit ziet om "je beeldscherm bij af te likken" }:]

als het goede reviews krijgt ligt deze game bij mij in de Xdoos _O_

9. Nusalaut

Nusalaut Dark Hadou!

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij een vette game,op de marketplace kan je die Gamekings XO aflevering downen en ze geven hier in wat info over deze game met wat video materiaal.
    Je kan in deze game zowel als god,human en nog iets spelen,weet niet meer precies,maar word denk ik wel een vette titel imo.Het ziet er goed uit iid geval.

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    @Nasalut: Dat klopt niet. Je bent een cybernetische god. Je bent niet daadwerkelijk een god trouwens, zo wordt je genoemd omdat je aangepast bent met allerlei technologieen om supermenselijke krachten te krijgen.

Die 'god' die je speelt heet Balder, uit de noorse mythologie, en daarmee doorloop je het spel. Het is een soort hack 'n slash van wat ik begrijp waar je allerlei combo's kunt uitvoeren. Misschien Ninja Gaiden met guns ofzo. Ook kun je je karakter opwaarderen met nieuwe technologieen.

Hier op de XBW gamepage kun je wat van deze info lezen en de shots bekijken, video, etc.

http://archief.xboxworld.nl/game/1182

Als je ergens info van wilt, moet je gewoon effe zoeken op XBW. Als er niets staat, laat het mij dan weten.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  11. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Cool, weer wat info..... maar moet zeggen dat mijn nieuwsgierigheid over deze game alleen maar gegroeid is. God of war Griekse mythologie,.... Too Human Noorse mythologie. Ik zie steeds meer vergelijkingen. Ik hoop dat ze geleerd hebben van een game als god of war en daar een schepje bovenop doen!

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Capt. Yokohama

Capt. Yokohama Jin the MC

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er echt cool uit! :D

maar is het weer zo een spel waar je alle missies alleen moet doen?
    of heb je nog een groep,etc. die je helpt?

14. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6

Deel Deze Pagina