Zet in deze topic je top 10 beste Xbox games die uit gaan komen! (het is altijd leuk om weer ns na te denken wat ons allen te wachten staat1 ) Zet er ook bij wat je het meest erin aanspreekt! 1.Project Ego, grote vrijheid en hopelijk grote value! 2.Brute Force, Tactisch en Blasten + coole coop optie 3.Blinx, Het idee dat je in 4dimensies kunt spelen 4.Hunter The Reckoning, Hack n Slash Gauntlet style 5.Mortal Kombat DA, mijn altime favorite Beat em up 6.Psychonauts, In de gedachten van je vijanden kruipen is cool! 7.Steel Battalion, De immense controller 8.ToeJam & Earl, Nooit op de megadrive gespeelt maar het ziet er cool uit 9.Crimson Skies, Deel 1 vond ik al tof 10.Full Throttle 2, Adventures als deze moeten meer gemaakt worden
Ik bedoel eigenlijk: (pff zondagen) een top 10 van de Xbox games waar je echt op zit te wachten, met een reden erbij.. duidelijk?
1. - Brute Force, Uitgewerkte shooter -> 4 player Co-op! 2. - DTM Race Driver , eerste race-RPG (grote preview komt eraan ) 3. - Project Ego , Een eigen leven 4. - Tom Clancy's Splinter Cell, De tacticalshooter in aantocht! 5. - Colin McRae Rally 3, beste rallygame ooit in het vervolg 6. - Unreal Championship, megavet multiplayer, Xbox Live 7. - Blinx: The Timesweeper, controleer de tijd! Need to say more? 8. - Kung Fu Chaos, geinig multiplayer game! 9. - Halo 2, vervolg op beste consoleshooter ever! 10a.- Crimson Skies, Lekker arcade vliegtuigjes knallen en geen handleiding van een meter dik 10b.- Transworld Snowboarding, ultieme snowboarder
1 Brute force 2 Unreal Championship 3 Conflict:desert storm 4 Splinter Cell 5 Batllefield 1942 6 Sega GT 2002 7 Racing Evoluzione 8 Rainbow six: Raven Shield 9 Andy Mcnab: team SAS 10 Delta Force: Black hawk down
Sluit me bij Gerben aan, alleen mag Kung Fu Chaos er uit voor mij en mag Raven Shield daarvoor in de plaats komen
DeathrowL: echt bruut wordt die Project Ego: zie boven Blinx, the Timesweeper: platform games zoals Donkey Kong en Mario 64 rulen en deze game belooft meeeer Brute Force: the co-op he Halo 2: als nou alle minpintjes wegpoetsen... Crimson Skies; lijkt me leuk Star Wars KOTOR; belooft zeer veel Star Wars Galaxies (ook PC) lijkt me wel erg cool Panzer Dragoon Orta SEGA soccer SLAM: lekker over de top voetbal Random volgorde
Dit zijn de tien titels waar ik naar uitkijk. NIET OP VOLGORDE!!! 1. Splintercell-de klapper voor de box, action en sneaken...waarom niet X only? 2. Unreal Championship- de UT serie rocks: mooie graphics, keiharde action 3. Transworld snowboarding- vette actie en mooie graphics 4. Blinx- Misschien wel de mascotte vor MS 5. Project Ego- De beste RPG ooi 6. Halo 2- Sequel op de beste console shooter ooit (als dat maar goed gaat....) 7. Midtown Madness 3- Altijd leuk racen in drukke steden 8. Deus Ex 2- Deel 1 was goddelijk, hopelijk deeltje 2 ook. 9. Morrowind- Groot, mooi en fantasy. Mjam... 10. Crimson skies, hig road to revenge. - Sinds het zwaar zuigende JSF heb ik nooit meer een vliegsim gespeeld. Maar dit is niet vliege...dit is actie! Genoeg leuks dus.
1. - Steel battalion , gewoon machtig om met die enorme controller te werken (ziet er ook vet uit, de gfx dan) 2. - Project ego, zo vaak uitspelen als je wilt, is elke keer anders 3. - Splinter Cell, als het waar is: MGS maar dan vetter 4. - Blinx, geinige platform met coole tijd functie 5. - Starwars knights of the old republic, tja starwars fan he? 6. - Unreal Championship, lekker schieten!!!! 7. - Halo 2, zal wel vet moeten zijn, of gewoon weer hetzelfde? 8. - Deathrow, degene die de film hebben gezien waar ze ook dat spelletje spelen weten dat ze die moeten hebbe 9. - Doom 3, als die komt tenminste 10.- Lord of the ring, vet verhaal
1. Project Ego --> volledige vrijheid om te doen en laten wat je wilt, ieder avontuur is weer anders 2. Splinter Cell ---> lkker kewl sneaken, laue moves en al die shit ... toppert! 3. Halo 2 --> Halo is the best dus moet Halo 2 dat gewoon toppen door de betere te worden: goede sfeer, kewle wapens en vingerlikkende graphics 4. Brute Force --> 4 dames en heren die mij zeer plezieren! et gamepje met ieder character zijn eigen skills ... + co-op mode 5. Soul Calibur 2 ---> kewle wapens en kewle moves en een kewl verhaal maken dit een ... game 6. Oddworld NXt --> heb genoten van O: M O en zal zker genieten van deeltje 3 ... 7. Panzer Dragoon Orta --> met mijn pc versie in m'm achterhoofd verwacht ik veel van dit gamepje met draken 8. UC --> goeie bots, mooie arena's en kewle wapens ... toffe m-player en natuurlijk XboxLive .. t0ppertje 9. BlinX --> originele game ... tijd bedienen een kewle feature: hoge verwachtingen 10. Star Wars: KOTOR --> need to say more ... SW goes m-player, geweldige game ... The force is strong here, my friends ... mzzl Munch and Abe
-Project Ego=Is wel duidelijk denk ik! -Toa Feng=Wordt volgens mij supervette Beat 'm Up! -Ninja Gaiden=Toen ik het supergeile filmpje zag was ik verkocht, snelle gameplay en het lijkt me supercool om die Ninja te mogen spelen.. -Deathrow=Deze game ziet er supervet uit, en het lijkt me echt super als je met vrienden gaat spelen.. -Quantum Redshift=Snelheid, muziek, graphics.. Deze game wordt super.. -Soul Calibur II=Deel 1 op de DC was super, deel 2 wordt nog beter -Duality=deze game wordt volgens mij beter dan MGS en Splinter Cell bij elkaar. -True Crimetreets of LA=De game die GTA3 gaat verslaan.. -Starwars Galaxies=Online supergroot en Starwars... -Full Throttle 2=Ben is cool, en de humor ook.. En zo zijn er nog tig games...
1 : Brute Force 2 : Splinter Cell 3 : Halo 2 4 : Metal Gear Solid 2 : Substance 5 : Deus Ex 2 6 : Shenmue 3 7 : Unreal Championship 8 : Project Ego 9 : Phantasy Star 5 10: Deathrow Das mijn top 10 lijst
1. Project Ego - lijkt me duidelijk 2. Sega GT2002 - GT3 rip off, altijd goed 3. Murakumo - Japanse Mech-actie... need i say more? 4. Virtua Fighter 4 Ev - Tekken-waardig? ik hoop het. 5. Medal of Honor FL - Sfeer is zo top in dit spel 6. Splinter Cell - Gewoon erg vette 3rd person actie 7. MGS Substance - Ja, de PSone-versie MGS was al vet 8. Quantum Redshift - Filmpjes zien er veelbelovend uit 9. Dragon Ball Z - Vegeta zit erin, lijkt me voldoende 10. 007:Nightfire - Ik hoop op een GoldenEye-evenaring Toffe thread trouwens...
1. SW Galaxies 2. SW KOTOR 3. Project ego 4. Soccer slam 5. Morrowind 6. Unreal Championship 7. Blinx 8. Sonic 9. Panzer Dragoon 10. Deathrow
1. Blinx 2. DTM Race Driver 3. NFL Fever 2003 4. Grand Prix 4 5. Fifa 2003 6. ISS Pro Evolution II (maar ik geloof dat ik dan lang kan wachten ) 7. Sega GT 2002 8. Random grappige echte adventure 9. Project Ego 10. Project Gotham Racing II
hier is mijn top-10 (niet in volgorde) 1. Tom Clancy's Splinter Cell 2. Unreal Championship 3. Transworld Snowboarding 4. Blinx: The Timesweeper 5. Tom Clancy's Rainbox Six: Raven Shield 6. Project EGO 7. Deathrow 8. DTM Racedriver 9. Duality 10. Colin McRae 3