IGN heeft de top 100 van games aller tijden samengesteld. Nu zijn de nummers 100 tot en met 31 te zien en vrijdag zal de nummer 1 onthuld worden. Ik vraag nu welke games hadden jullie hoger of lager willen zien en waarom? Ik vind zelf dat IGN (dacht ik) vorig jaar Half-Life van de eerste plaats afzette voor Medieval:Total War. Na een jaar tweede staat Half-Life nu 32e. Beetje laag vind ik. Natuurlijk vind ik ook dat HALO wel wat hoger had gemogen (zeker geen eerste plaats), bijv. achter Half-Life want ik vind HALO echt wel wat beter dan bijv. Wave Race 64 of Dune II maar dat is mijn mening.
Man die lijst zuigt....counter strike, doom, deus ex., Dune II en half life (starfox en halo ook misschien wel) staan veelste laag... Wel leuk om te zien zo'n lijstje
hmmm ik vind de lijst wel goed ... en volgt een beetje mijn mening .. dune II heb ik ook veel langer gespeeld dan Halo .. vergeet niet dat dune de voorloper is van C&C ...
valt mee. ik ben allang blij dat halo erbij zit. Im heb ssbm wel eens gespeeld op mijn vriend zn cube en het is idd een vet spel. Maar zelda of mario zal wel winnen, of een of andere nintendo creatie..
Pff die lijst slaat nergens op. Alleen wolfenstein moet al in de top 10 komen net als Doom, dune. Voor die tijd waren dat hele vernieuwende spellen. Nou ik ff wat bter kijk. Ik denk dat ik IGN aan ga klagen. POKEMON BOVEN WOLFENSTEIN EN WARCRAFT 2!!!!!
POKKEMAN?!?!?! Pokemon was qua game toch helemaal niets...alleen een grote achterban vanwegen de serie....(ok, misschien was dat sparen met de system link enzo wel leuk/innovatief...maar dat viel toch ook wel mee)
Jah vind dat dus ook raar. Dat spel lifte gewoon meej op het succes van de serie. Wolfenstein en warcraft zijn gewoon dikke classics.
Als Halo, 1 van de beste spellen, 39 staat, hoe komt het dan dat Super Samsh Bros Melee hoger staat. Die game is nog geeneens zo goed en nog geeneens de beste Cube-titel:{
Ik vind Half Life en Soul Calibur belachelijk laag staan. Dit zijn gewoon de beste games die je kan vinden in hun genre. Halo is nog wel aardig te begrijpen denk ik, daar het zeker niet een van de beste spellen ooit is. Ik geef 007:golden eye een kans en Zelda OoT.
Golden Eye, OoT, Quake 2 (of is dat alleen een persoonlijke favo? ), Pong (voor z'n tijd...), en Mario (welke zou ik niet echt weten...vond zelfs 3 wel heel leuk) denk ik persoonlijk
Maar of dat terecht is? Ik bedoel het zijn beide topspellen. Maar die impact van die spellen toen ze uitkwamen is echt wel kleiner als bij Dune, C&C (de 1e dan), Doom. Kijk dat zijn de aller eerste in dat genre. Spellen worden nog steeds gemaakt met hetzelfde prencipe.
Dune, Doom en Quake hadden bij mij om de top 3 gestreden, maarja, die kunnen niet winnen want die staan er al....vandaar dat ^ lijstje
Beste game OOIT: Tetris. Ik heb dat spel nu zeker al bijna tien jaar ofzo en ik speel er nog op! Misschien op het toilet of auto maar het is toch spelen é! Dat is een spel dat je gewoon niet beu wordt!(high 5 leven 9 ) Maar dat kun je natuurlijk niet vergelijken met andere games... Anders mag Warcraft III wel hoog staan voor mij( beste strategie spel ooit). Maarja elk zijn mening hé.