Wat zijn de 3 meest gespeelde xbox games van jou? Mijne zijn: 1: Championship Manager 2002-2003 +- 70 uur, in 1 woord; VER-SLA-VEND! 2: GTA Vice City +- 60 uur, ben hem voor de 3e keer aan het uitspelen 3: Need for Speed Underground 2 +- 40 uur, heb em nog steeds niet uitgespeeld!
Mijne: Absolute nummer 1: Pro Evolution Soccer4 (te veel uren) nummer 2: Splinter Cell 2 (zowel Multi en Single player) nummer 3: Halo2 (Multiplayer...../ single player bijna NIET) OP 31 maart, zal splinter cell 3 wel op de 1e plek staan !!!
Morrowind 250uur+ Madden2004 100uur+ HALO2 zker in de buurt van de 80uur... maar ik speel hem nu niet meer... waar blijft de DC...
1. Mechassault ('k speel 'm bijna niet meer, maar in totaal wel veel uren) 2. Halo (Halo 2 had ik veel sneller uit, alleen in m'n eentje vind ik Legandary nie leuk) 3. X-men Wolverine's revenge. (nog altijd leuk als tussendoortje wat je toch lang blijft spelen) euhhm. op 3 staat uiteraard Fable! verslavend
uhm... 1. halo 1 HEEL LANG!!!! 2. halo 2 HAALT HALO 1 IN!! 3. Ninja gaiden 70uur en ik kan nie verder omdat ik nie weet waar ik heen moet!!!
1: Halo 1, ik denk wel zo'n 100 uur 2: Halo 2, 80 uur misschien of minder 3: Midtown Madness 3 zo'n 50 uur
Op nummer 3...... Ninja Gaiden, vet chill om die dan ook uiteindelijk uit te spelen! Op nummer 2: Halo 1/2 ; Cool(e) spel(len), speel het soms extra langzaam om van de omgeving te genieten... Absolute nummer 1: Topspin (verbaasd?); briljant spel. Zo'n 3 keer per week met 3 maten, spelend met meestal Hewitt of Kuerten, iedereen wint van iedereen, iedere keer weer anders, (jointje erbij ). BRILJANT!!
Volgens mij is dit een OPSOMTOPIC maargoed. MIJN TOP 3 IS: 1.Rainbowsix 3: Black Arrow. 2.Rainbowsix 3. 3.Fable.
1: Halo 1 zo vaak gespeeld Co-op singelplayer Multiplayer als ik alles bij elkaar optel kom ik toch cker wel tot de 600 uur denk ik! 2: Dead or alive 3 3: halo 2
1. Halo 1 2. Dead or Alive Ultimate 3. Ninja Gaiden Toekomstige top 3 1. Unreal Championship 2 2. Splinter Cell Chaos Theory 3. Conker Live and Reloaded
hmm, ik denk 1- halo2 2- doa3 (gaat nog ingehaald worden door doa:U) 3 doax, tja het enige spel dat ik mee had op een vakantie van 4 weken, dan weet ik het wel
1: Rainbow six 3. Single play ongeveer 25 uur. Online zo'n 150 uur gespeeld. 2: Ninja gaiden. 2 keer uitgespeeld. Zeker 80 uur zoet mee geweest. 3: Tony Hawk 4. Hier heb ik me 10 tallen uren mee geamuseerd.
1: The elders scrolls 3: Morrowind -> ergens rond de 200 uur denk ik 2: HALO ->bijna evenveel als morrowind 3: GTA Vice City -> speel em nog steeds
Opnieuw een opsom-topic waar we niet aan doen, zie [faq]beleid[/faq]. Iedereen geeft een game + een getal (ervan uitgaande dat het goed geschat is), zonder verdere toevoeging en komt dus neer op 'jouw favo game'. Oninteressant dus. Deze thread gaat dan ook op slot.