wat is jullie top 5 van beste gameserie wel deze is mijne(kan nog veranderen natuurlijk) 1)metal gear solid serie(zowizo!!!) 2)resident evil serie(wat hou ik van deze games!) mm dat is al moeilijker, maar ik denk de gta serie 4)de splintercell serie(wel op xbox he !) 5)en uiteindelijk de devil may cry serie(door de derde en de eerste) ...
zeker ene opsomtopic, maarja: 1. Zelda 2. Shenmue 3. Mario (wel de platformgames en kartgames dan ) 4. GTA 5. Metal Gear
1. GTA 1, 2, 3, vice 2. DTM2 3. HALO 1 dush geen 2 4. Lotus Turbo Challenge 5. Gp2 Ik vind vooral classic games het vetst, dush die van vroegah!
ja classic games zijn inderdaad vet, en old skool games als ninja gaiden ook, ik hoop dat daar nog een goede serie van terecht gaat komen, ik hoop op ninja gaiden 2 en 3, dat die even goed als 1 gaan worden, want 1 was vet, heel vet!
Wat mij echt geboeid heeft is Pokemon (Hééééle tijd geleden dan he ) Mijn vrienden en ik gingen altijd Pokemons ruilen enzo. Maar dit is echt SUPER lang geleden
hehe, ja pokemon,dat waren wel tijden,alleen kan ik er niet over meespreken,mijn broer waarschijnlijk wel, die heeft uren plezier gehad aan pokemon games, mij boeide het niet zo echt,maar ik weet wel dat het goede games waren,...
1) The Legend Of Zelda - De beste gameserie ooit, geen gezeur. 2 ) Pokémon Woei! Gotta catch 'em all! 3 ) Splinter Cell Sneaken was nog nooit zo leuk. 4 ) Final fantasy Niet zo goed als Zelda, maar toch nog erg leuk. Zoveel spellen heb ik nou ook nog weer niet gespeeld, dus hou ik het op een top 4.
zety ert dan ook bij waarom mensen 1 Final fantasy -- het blijven maar delen die goed speelbaar zijn en met allemaal een leuk boeiend verhaal 2 Metal Gear --- fantastisch sluipen, goed filmpjes en onwijse coole actieplaatsen (min zijn die onrealistische eindbazen) 2 Splinter cell ---goed sluipwerk waardoor je alle levels wilt spelen zonder ontdekt te worden maar verhalen zijn een beetje te standaard en daarom zijn filmpjes ook niet boeiend. 3 Knights of the old republic ---> Jedi, Lightsaber, Hk47 en Mandelore 4 GTA -- heerlijk cruisen en heerlijk nigger spelen in San andreas, ze blijven beter worden 5 Legacy of kain serie ---> deel een (soul reaver) nog steeds het best maar wat een verhaal en wat een stijl heeft deze game.
1 ) Halo (1&2): vanwege de enorme replay waarden door de multiplayer 2 ) Medal of Honor (AAH): destijds prachtige graphics, de landing op Omaha Beach en het gesniper in kapot gebombardeerde dorpjes 3 ) Splinter Cell (allemaal): stealh + graphics = ownage 4 ) Max Payne (vooral deel 1): prachtige graphics, bullettime en brute shootouts 5 ) Battlefield 1942 (+expansions): totale vrijheid in wo2 veldslagen met veel voertuigen
Ik was vergeten om Splinter cell erbij te zetten, dus had ik dat er even snel bij gezet. Dank u voor het opmerken, het staat inderdaad een beetje stom.
1. Monkey island (zonder twijfel ) 2. Nfs (iets heel anders dan Monkey Island, maar minstens zo legendarisch en bijna iedere Nfs is goed tot redelijk goed) 3. virtua tennis (vooral 1 dan ) 4. Halo (ja veel fun) 5. Gta (ook gewoon leuk :{ )
Dit topic voegt helemaal niks toe aan dit forum, het is een loze opsomthread en als je de [faq]huisregels[/faq] dan zie je dat het daar ook staat. -Closed.