ik kan alleen maar de spellen die ik (ge)speel(d heb) noemen... 1. Moto GP2 2. Racing Evoluzione 3. Sega GT 2002 4. Project Gotham Racing meer heb/had ik niet
5. rallysport challenge omdat het zo een zalig spel is en je met de offline multiplyer rot kunt amuseren! Carvalho je bedoeld het goed maar zo kan iedereen een tread maken Top 5 FPS, Top 5 mmorpg, ext... + als je een lijst geeft moet je er altijd uitleg bijschrijven waarom je dat spel zo goed vind anders gaan de mods hem sluiten wegens opsomtopic, staat ook in de FAQ.
1. Stunts 2. Destruction Derby 3. Need for speed 2 Allemaal pc spellen, vooral Stunts is erg oud, maar dit zijn eigenlijk wel de 3 racespellen die ik het meest gespeeld heb, dus ook erg goed vond.
mayb is het handig als het uitgebreid beargumenteert wordt omdat het anders een opsomtopic wordt? maar ik heb alleen sega gt 2002, mm3 en mc2.. mijn top 3 daarvan wordt mm3 op de 1e plaats, vanwege de hoge funfactor, en tis echt lachen over live... sega gt 2002 op plaats 2, tis gewoon een solide race game.. en mc2 op plaats 3, underground arcade racer, maar de live optie vind ik bagger.. ik vind dat mm3 toch beter als arcade racer in elkaar zit..
vraag anders even aan een mod om een polletje te maken met daarin als keuzes de grootste race games tot nu toe op de Xbox. In de thread zelf kan men dan zijn keuze noemen en beargumenteren.
1. Rallisport Challenge -> Nummer 1 omdat het lekker rijdt, en toch niet te serieus is. 2. Racing Evoluzione -> Vond het een enorm leuke single player hebben. 3. Moto GP 2 -> Wel op de pc, maar hijz toch wel vet, alleen bak er niet altijd veel van. Iets te serieus voor mij ben ik bang. 4. PGR -> Was wel leuk, maar was toen ik hem had niet zo into Racing games, vind racespelletjes nu heel wat leuker 5. MC 2 -> Wat een enorm BOUTSPEL :| (trouwens ook op de pc) Vond het zo lelijk en lomp arcade...
1. Midnight Club 2 (die sfeer aaahhh) 2. Burnout 2 (gewoon knallen) 3. Racing Evo (wel cool spelletje, iets te langdradig misschien)
Topic gaat al direct fout. Topicstarter zou moeten weten dat we hier niet echt houden van dit soort domme open deuren, en als je dan daadwerkelijk iets dergelijks start doe het dan goed door én aan te geven wat je er zelf van vind én aangeven dat er wel moet worden beargumenteerd - Let alone dat ie 2 onderweprne binnen 1 topic start. Probeer maar opnieuw, met bovenstaande tekst in gedachte.