[PC] Top 5 slechtste footie games ever

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 14 okt 2004.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wat is jullie top-5 slechtste voetbalgame ooit?

In volgorde van walging!!!

Nummer 1: De CLUB FOOTBALL serie (PS2) Echt verschrikkelijk, het loopt ontzettend traag, er is absoluut geen gevoel ingelegd, een duidelijke poging tot een snelle cash-in. Jammer dat clubs hier zich voor laten misbruiken, want deeltje twee is alweer onderweg.
    Nummer 2: Adidas Power Soccer (PSX) Hoe bedoel je arcade? Er waren vaste plekken vanwaar je kunt schieten, gaan er altijd in. Leek niet eens op voetbal.
    Nummer 3: Virtua Striker 3 (Arcade/Gamecube) Voetbalspel zonder enige mogelijkheden. Je kon echt bijna niets. Het zag er mooi uit, maar het voetbalde nog stroever dan Fifa 2004.
    Nummer 4: UEFA Striker (multiple platform) Poging om met PES soortgelijke gameplay zich ook in de markt te mengen. Helaas was het gevoel er niet, de mannetjes zweefden een beetje.
    Nummer 5: Fifa 2004 Tja, eigenlijk behoren bijna alle Fifa reeksen hiertoe, maar ik heb voor de 2004 editie gekozen omdat ik vind dat je in deze tijd wel wat beter je best mag doen om een goede footie neer te zetten. Jammer dat het zo blijft verkopen, dan wordt het nooit een goed voetbalspel. Deze editie is verschrikkelijk traag, stroef en LELIJK... Hoe bedoel je mooi? Scripted play at it's best..... Jammer

Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  2. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    owja van die club football bestaan er 20 series van echt goedkoop is dat, gewoon titel en naampjes veranderen en je hebt weer n ander spel. tres triste

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Leuk, ik speel al sinds de middeleeuwen voetbalgames dus hier mijn top vier:

1. Fifa 64 (N64) - echt drama dat spel, alles was slecht.
    2. Op de Atari Lynx heb ik ook een voetbalspel gehad, daar klopte ook niks van.
    3. Adidas soccer ofzo (PSX) - daar had je van die plekken waarvan je altijd kon scoren echt matig.
    4. Op de commodore had je ook van die gare voetbalgames, maar daar ben ik de titels van vergeten.

Atari en Commodore verdienen natuurlijk wel begrip omdat de technische mogelijkheden toen gewoon minder waren...
    Verder heb ik FIFA altijd minder gevonden dan ISS en PES, maar om het als slecht te benoemen is ook niet juist... behalve Fifa 64 dan...

4. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Weet nog wel dat ik This is Football waardeloos vond.
    Verder weet ik zo ff niet iets op te noemen..
    Een van de beste spellen is iig Sensible World of soccer _O_ Dat was zo verslavend.... (maar dat was de vraag niet :9 )

5. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elk voetbal spel.

6. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niet een wannabe mod gaan spelen, maar als je deze thread open wilt houden kan je beter je mening onderbouwen.

ik heb niet echt een top 5, maar ik vind de laatste paar fifa's erg slecht. het is elke keer meer van hetzelfde met een kleine wijzingen.

7. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben ut met Heavy-Gear eens, ik vind de FiFa reeks heel zwak tegenover de PES serie, de engiste degelijke fifa vond ik 98, ik heb 2005 nog niet gespeeld dus daar kan ik nix over zeggen, maja ik hoorde gisteren al iemand zeggen "De PES fans zijn overgegaan naar FiFa 2005" <-- Da's dus bullshit want PES4 is nie eens uit en PES3 ken je nie gaan vergelijken met FiFa 2005. Qua gameplay heb ik PES altijd zwaar superieur aan FiFa gevonden, tis alleen jammer dat EA tot nu toe alle licenties heeft gehad. Nu PES4 ook fatsoenlijke licenties heeft komt het helenmaal goed.

PES all the way.

8. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij de hele fifa reeks in de top 5 :D, vond alleen 98 te diggen

9. Darkmoon

Darkmoon ROAAAR

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier ergens nog een voetbal spel liggen. Die was ****** moeilijk zelf op easy was het moeilijk. maarja zat gratis bij de pc

10. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Golden goal op de GBC was pas slecht. Daar kon je nog niet fatsoenlijk overspelen en schieten.

11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat spel heb ik ook :|
    1. David beckham soccer PSX ( had vriend van mij:|)
    2. Ronaldo V-football Psx Oojt al eens van fatsoenlijk kommentaar gehoord
    3. Fifa 64 ( N64) alleen de naam al :|
    4. Golden goal Gbc Zie vorige post
    5. Geen idee

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Oh wacht, ik had ook nog eens ergens een spelleke dat Pro Beach Soccer heette gespeeld. Die was ook echt verschrikkelijk, maar okay, het was niet echt voetbal....

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    1. Fifa 1999
    2. Fifa 2000
    3. Fifa Euro 2000 Editie
    4. Fifa 2001
    5. Fifa 2002

:+ En daarna ging het een beetje beter met de serie..

14. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt zeker daarvoor, aangezien je lijst andersom is. :)

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hij bedoelt waarschijnlijk na 2002.. De versie 2003-2004-2005 vond ie waarschijnlijk wat beter!

Deel Deze Pagina