-arrgessive inline (weet niet helemaal hoe je het schrijft -sega GT -sega soccer slam -crazy taxi 3 -halo /edit het was toch een top 5 geen top 7
Aggresive Inline Halo Sega Soccer Slam JSRF Crazy Taxi 3 edit/ ja Lord Nikon je hebt gelijk hahaha zeker foutje van de threadstarter...
gedeelde 1ste plaats turok en Halo.. turok speel ik veel alleen halo juist weer veel MP 3e Enclave 4e Hunter (MP again) 5e Munch
Ik speel al 1,5 week bijna niet meer. Kmot nieuwe spelletjes. Morgen iig Crazy Taxi 3 eindelijk op postkantoor ophalen. Maarreh...om en nabij zou het zoiets moeten zijn: -Halo MP -THPS2x -SSX Tricky, alleen speel ik die ff niet meer omdat iets niet spoort qua saven. Hij wil iets maar niet opslaan. Veel gespeeld daarvoor: -THPS3 -RSC. Zo, sjoppa, dawasumweer.
uhmm ffkes denkuh: 1 :halo(coop) 2 : doa3 3: rsc 4: pgr 5: enclave(binnekort van verlost ) , da was uhm, mee spelluh heb ik ook nie. Binnnekort (vrijdag hooop ik) buffy en dan een poosje wachtuh op splinter cell
1 Halo 2 Oddworld 3 amped en toen waren mijn spellen op maar ik krijg binnenkort RSC en F1 2002 En ik w8 op heel wat games zoals splinter cell en UC.
-ISS2 -Turok -Moto GP -DOA3 -PGR Edit: hmm xie net dat ik de enige ben die Halo nie meer zoveel speelt. Ik kan het nooit opbrengen om een spel nog een keer uit te spelen want ik ken het verhaal al (zelfde heb ik bij films)
Top zuig mmmm.. ik speel de laatste tijd niet echt veel meer gebrek aan goeie games terwijl ik er toch 7 heb maar een tijdje geleden was het dit wel 1. Thps3 2. Doa3 3. Halo 4. Turok 5. Enclave
1.Halo:combat evolved 2.Blood Omen 2:the Legacy of Kain 3.Hunter:the Reckoning 4.Tony Hawk Pro Skater 3 5.Dead or Alive 3 Tralalalala ....w8 opplinter Cell...Unreal Championship...Mech Assault...Project Ego...Brute Force...Toejam and Earl......Deathrow
1. DOA3 2. Halo 3. PGR 4. ISS2 En binnenkort krijg ik RSC die denk ik op de 3e plek binnenkomt Enne, als je niet meer op je xbox speelt, is het tijd om wat vrienden te zoeken en multiplayer te doen
1. HALO (ben toevallig aan een nieuwe co-op begonnen) 2. DOA 3. Amped 4. PGR 5. RSC zaterdag komt Turok...die zal wel ff op de 2e plaats gaan hangen