deze vraag komt volgens mij 2 keer per week opnieuw. de top vijf als je ff zoekt heb je weer een threat gevonden
1 PGR 2 HALO 3 MEX PEEN Zijn de enigste games die ik heb Zit te wachten op: NBA 2k2 (of Inside Drive).
1.HALO 2.DOA 3 3.RALLISPORT CHALLENGE 4.PROJECT GOTHAM RACING 5.JET SET RADIO FUTURE Van de spellen die al uit zijn dan....
valt me op dat er maar heel soms amped bij staat is dat geen kikke spel dan !! ik ben een fanatieke snowboarder en dat spel lijkt me wel wat!
Ik heb maar 2 games, maar ik heb wel een top 3 1: Halo 2: PGR 3: DOA 3 volgens mij ben ik niet de enige
een top 5? moeilijk te maken, want ze zijn in hun genre weer erg goed. nou ja, hier dan: 1) Halo 2) Project Gotham RAcing DOA 3 4) Oddworld: Munch's Odyssee 5) JSRF (nr 1 t/m 3 heb ik) mzzl Munch and Abe
1: Halo 2: Rallisport Challenge 3: THPS3 4: DOA3 5: Onumisha PGR is echt bagger als je Rallisport Challenge hebt gespeeld
Tja, ik heb maar 3 spellen...(Voorlopig wel genoeg...) 1. Project Gotham Racing: Gewoon vet race spel, deze keer niet alleen op snelheid. 2. Dead Or Alive III: Grafisch Topi! 3. Halo: Nog niet echt gespeeld maar 't begin was zeker dop3...