Top Secret Games???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cusem, 13 mei 2002.

1. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zat laatst es te denken, tenminste, die Japanners enzo, vaak van die gefrustreerde luitjes. Kijk maar naar die manga/anime films. Zijn wel leuk, maargoed, moet toch redelijk ziek zijn om sommige dingen te bedenken.

Zouden die lui dan ook niet gewoon secretly VET Groffe games maken? Lijkt mij logisch eigenlijk. Zou ik denk ik ook doen als ik dat zou kunnen. Zou er dan weliswaar niet mee te koop lopen, maar bestaan volgens mij wel.

Iets in de qualiteit van Halo ofzo dan, maar ipv grunts en elites verrot te knallen moet je dat oude dametje overvallen of dat lekkere ding verkrachten ofzo om verder te komen, of je schoonvader vermoorden of weetikveelwat. LEKKER ziek dus. Zal toch vast wel bestaan?

2. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoeld die lui die de games maken daar, dat ze na werktijd aan hun eigen projectje gaan werken! vroeger welles over nagedacht hoe het zou zijn om mn middelbare school na te bouwen in een spel en dan.... hmm dit onderwerp ligt een beetje politiek gevoelig op dit moment geloof ik......

maar ik dig zeer zekerz wat je bedoeld, die lui zijn er work-aholic genoeg voor :D

3. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EN frustrated genoeg voor. Ze MOETEN er dus zijn die games, maar ik ken ze niet. Zo las ik laatst op nu.nl ook dat er van die neonazi achtige games op de markt waren. Nou, dan heb je vast ook wel zoiets van andere grove dingen. Lijkt me best lachen.

4. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, misschien dat je kunt gaan genieten van Postal 2. Deel 1 vond ik al behoorlijk ziek.... enigste doel van het spel was om alle levende mensen in het level af te knallen en dan kon je naar het volgende level.

Deel 2 wordt 3D, dus dan kun je je lol niet op

Voorbeeld situatie Postal 1:
    Een complete fanfare loopt over straat... je pakt je molotov cocktail en probeert die zo tactisch mogelijk in de groep te gooien... vervolgens vliegen de middelste in de brand en steken daarbij de andere leden mee aan... iedereen rent brandend weg en daarbij roepen ze zeer dramatisch "FIRE!!!.... AHH... IT BURNS"

Je moet er van houden, maar ik moet zeggen da het spel na een paar levels toch echt ging vervelen ...

5. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    daz denk ik niet echt wat ie bedoeld...
    weetje wat ik denk: dat die gasten hun eigen gezicht op de personages in het spel doen (zoiets als die ene weggelaten feature in perfect dark dat je met zo'n cameraatje je eigen gezicht op de deathmatch poppetjes kon mappen) en dat ze dan ook zichzelf namaken en dan na werktijden gaan deatchmatchen met de hele afdeling die zichzelf hebben nagemaakt...

6. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik kan me een spel herinneren dat heette virtual vixen ofzo .. iets in die buurt. Dan lag er een meisje naakt op een soort tafel/stoel achtig iets en dan moest jij met allerlei tools haar pijnigen enzo

Raar spel, heb t niet gehaald want de moeilijkheidsgraad was erg hoog hehe.

7. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    haha, daz echt een weird spel jah

"allerlei tools" - snijbrander op haar borsten als ik het me goed herinner....

8. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja en ehhh een tepel klemmen? en een "voorwerp" in dr doos proppen... }:]

Maar dat soort spellen bedoel je? of bedoel je meer a la manga orubsukijuki 2 en 3 ? (weet niet hoe je t schrijft)
    Met demonen die jonge meisje verkrachten enzo ?

Zal ongetwijfelt bestaan..

9. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ken van vroeger ook nog wel wat van die games...Noctornal Illusions enzo, maar dit soort spellen zijn ZO slecht.

Wat ik bedoel is echt een game met een qualiteit van huidige games like Halo of Counterstrike ofzo. Tenminste, die spellen hierboven beschreven zitten wel zieke dingen in, maar is toch voornamelijk niveau pacman. Wat mij nou wel tof lijkt, is een ziek getint spel, maar dan ook van goed niveau.

10. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik ook gedaan, was echt een verdomd moeilijk spel!!
    Maar was eigenlijk ook geen ene fuck aan...
    Echt zo spel die je 1 keer in je leven gezien moet hebben, om het daarna nooit meer te hoeven spelen...
    PS. Was wel uiteindelijk in het laatste level gekomen, met puur geluk!!

11. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ken dat spel niet....toch voor de grap es even searchen op et net.

Deel Deze Pagina