Top Spin 2: Eigen speler maken

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 5 apr 2006.

1. mars15

mars15 Guest

Top Spin 1 was dé tennisgame van de Microsoft's eerste generatie spelcomputer's genaamd de Xbox. En nu, op de tweede generatie spelcomputer's zal ook de 2e Top Spin verschijnen... Top Spin 2 op de Xbox 360! Dit keer met verbeterde GFX, een uitgebreidere Career-Modus, meer bestaande tennisspelers plus gewoon die heerlijke gameplay.

Platforms
    Xbox 360

Uitgever
    2K Games

Developer
    2K Games

Genre
    Sportspel

Release datum
    woensdag 5 april 2006
    Belangrijke Features
    Online Multiplayer

Top Spin 2 Trailer
    XBW Gamepage

Het spel is nu uit, woensdag 5 april was de 1e dag dat het spel te verkrijgen was. Het andere topic gaat over het spel zelf. Hier in dit topic kan je een eigen gemaakte speler laten zien, en hier kunnen we ook praten over de sterren keuze

Op deze manier is mijn 1e Mannelijke speler gemaakt

Natural talents ( 3 mogelijkheden )
    1 Power
    2 Speed
    3 Spins

Service type 3
    Handenss: left
    Backhand: Two handed
    Voice: Rough
    Voice: Always

Body type: Musclar
    Height: Midden
    Muscle: Helemaal
    Fat: Geen
    Thin: ong 25 procent

Leg hier je keuze's uit

2. YoungMaster

YoungMaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie er wel mooi uit,maar wil eerst weten Hoe Lang de Laadtijden zijn in het spel,want dat vond ik en grote nadeel in de eerste Topspin.

3. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje off topic...

Is dit spel nou echt veel beter als het vorige deel? ik heb van een aantal mensen gehoord dat het niet veel verbeterd is. kan iemand mij een beetje de plus puntje geven van wat er allemaal verbeterd is? en of dit spel aan te raden is?
    Alvast bedankt

4. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is gewoon veeeeeeeeeeeet... Het is wel een heel ander spel als deeltje 1. Bij deel 1 ging het vooral om het geven van Risk Shots, hier totaal niet het geval. Het komt hier echt op tactiek en inzicht aan. Dat is wel vet... Qua grafics is ie ook echt een stuk verbeterd... De gameplay ruled gewoon de tent uit... Ik zou gewoon zegge:KOPEN DIE GAME

5. mars15

mars15 Guest

Hebben de mensen met de spel nog geen behoefte om een eigen mannetje te maken :)

6. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond zal ik mijn Martina Hingis maken.
    Dus ik kom er later op terug ;)

7. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel komt toch pas 7 april uit?!?

.........

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    En dan kan je hem niet 2 á 1 dag(en) van te voren hebben?

9. basovich

basovich Guest

Pás?? hij komt morgen uit ;)

of keek je naar de gamertag van de andere waarop je zag dat hun Top spin 2 al hadden;)

Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2006
  10. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouh, ik heb geprobeerd om een Martina Hingis te maken. Tsjah, tis een vrouw en heeft bruin haar en een paardestaart. Voor de rest lijkt het in de verste verte niet op Hingis. Er zijn zoveel keuzes en iedere keer lijkt het hele gezicht te veranderen als je een optie veranderd. Allemaal niet zo belangrijk. Heb eerst gekozen voor precision, forehand en backhand als specialiteiten.

11. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik krijg um morgen...zal dan gelijk Nadal, Ljubicic of Nalbandian na gaan maken.
    Na een paar uurtjes gespeeld te hebben meld ik me wel;)

12. mars15

mars15 Guest

Ga vanavond/morgen even een vrouwelijke maken.

echt zo lekker goed dit spel

13. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TopSpin 2 rocks...

Ik weet niet precies meer wat de specs zijn, alleen dat ie lijkt op een veredelde Jan Marijnissen en dat servie, precision en speed zijn talenten zijn #bloos

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben benieuwd hoe dit eruit gaat zien.
    Heb je nog meer functies dan deeltje 1?
    Dus qua haar, sieraden, petten en andere accesoires:)?

*Even een belangrijk punt...

In deeltje 1, heb ik een keer op LIVE tegen een SUPER lange kerel gespeeld. Was gewoon niet meer menselijk onderhand :cool:.
    Hij had dus, zijn poppetje gewoon zo lang mogelijk gemaakt.
    Wat dus zwaar in zijn voordeel was, aangezien je er onderhand, geen bal langs of over kreeg.

Hoop dat iedereen wel een beetje een normaal mannetje creert?

15. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee die spelers die je zelf maakt gaan doe ook mee doen in de career mode of niet...? vast niet :mad:

16. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat het erg lang duurt om iemand te maken zoals je echt wilt, want vaak verander je iets waardoor iets anders mee veranderd (bij neus is dat nogal en de kaak heeft er ook last van...

anyways
    het is ook lastig om er een lekker wijf mee te maken want doordat iets mee veranderd is het vaker een lelijk schaap en dat wil ik niet

heb nu iets gemaakt wat n beetje lijkt op sharapova maar ook op zo'n ander wijf...

naja het is iig erg lastig imo

laadtijden zijn wel redelijk lang imo vooral als je training doet dan ben je vaak langer aan het laden dan aan het spelen

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Hoe gaan jullie de 60 sterren verdelen? Ik concentreer me op Speed, Forehand, Backhand, Service en Precision. Als je een snel mannetje hebt dat heel precies is en dus weinig uit slaat, dan ben je moeilijk te verslaan. Als je slagen dan ook nog eens krachtig zijn, dus Power ook een beetje bijhouden, dan heb je naar mijn idee een sterk mannetje. Ik heb bij die sterren dan 5 uitschieters en de rest is ongeveer gelijk...

Dit is mijn plan, maar ik vind het vantevoren heel moeilijk om te bepalen hoe ik die sterren moet verdelen....

18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Het spel is al een aantal dagen uit. Wat vindt men de belangrijkste skills? Welke skills zijn niet erg nuttig?

19. mars15

mars15 Guest

forehand en backhand erg belangrijk denk ik

20. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    power en service vind ik erg belangrijk. volley vind ik onbelangrijk. behalve in dubbel maar dat doe je toch niet in career

Deel Deze Pagina