Ik had een vraag en ik dacht dan maak ik er gelijk een algemene help thread van. Mijn vraag: Ik wil me forhand en backhand en volley beter krijgen maar ik moet bowling kegels van die boxen slaan, hoe doet je dat?
Je moet gewoon hard tegen de boxen aan meppen met de bal. Dit kan misschien wel gewoon met A of B maar je kunt het beste risk shot (RT met A of B) gebruiken dan lukt het vrij eenvoudig. Veel plezier en succes verder nog.
ik was overnieuw begonnen, en nu lekker veel toernooien gedaan en ik stik van het geld ik heb al heel wat grand slams gewonnen
lvl 5 is pas kut van die training. bah maar ik had ook een vraagje wat zijn goeie sterrenverdeling voor een bepaalde spelers. Weet iemand wat slim is om omhoog te doen als je baceliner wil worden. en nog iets heeft het zin om op iets waar je niet goed in hoeft te zijn nog wel 3 sterretjes op te doen of is het slim om je helemaal te concetreren op het gene waar je goed in wil worden. en als laatste wat vinden jullie fijn spelen en hoe winnen jullie het meest. Met de volley, service harde safe slagen of spin cross.