[Top Spin] 2 sets???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Loserkid, 12 nov 2003.

1. Loserkid

Loserkid Game freak

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens(en meiden natuurlijk) vraagie. Per set best of 5 games(1e die 3 wint) dat zijn vlgs mij nieuwe regels bij het tennis ook dus dat klopt wel. Maar (ook bij de heren) best of 3 SETS?(2 winnen), klopt dat wel :| of is dat alleen bij easy(moet tog ff de besturing leren :)). Ik vind het een btje vreemd, want naar mijn weten is het tog echt nog best of 5 sets(3 winnen), en CKER bij een grand slam(bij Roland Garros was het dus ook 2 sets winnen)!!!! Klopt dit(is het dus gewoon fout in top spin) of is dit een nieuwe regel, of ligt dit aan de moeilijkheidsgraad?

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is geen fout, Top Spin is een arcade tennisser. 5 sets is gewoon te lang. 3 sets zijn meer dan genoeg voor 1 match. Je kan ook bij bijv. exhibition gewoon ook meer instellen.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er zijn nog zat toernooien waar gewoon best of 3 wordt gespeeld. Het is echter voor het spel niet interessant om constant best of 5 te spelen.

4. Stone

Stone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    'Best of 5' is trouwens inderdaad alleen bij de 4 Grand Slams standaard. Verder wordt er in de finale van de Masters Series toernooien ook om best of 5 gespeeld.

5. Loserkid

Loserkid Game freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik dacht al, maarja wel jammer, hadden ze misschien je beter de keuze kunnen voor stellen voor dat j aan j carriere begon wil j 'echte' toernooien spelen, of arcade, k vind 5 sets juist leuk, 3-2 winnen ofzo, maarja daar moet ik maar doorheen kijkeh, verder is het een prima spel

Deel Deze Pagina