Ik kijk echt ongelooflijk uit naar deze game. Voor een eerste generatie games vind ik de graphics niet slecht. Weet iemand toevallig de hele lijst met profspelers die in Top Spin 2 te vinden zijn? Ben namelijk wel benieuwd of Marat Safin of Elena Dementieva in het spel zitten.
EDIT: Nou, nee dus. Dat vind ik nou jammer. Ik ben dit lijstje op internet tegengekomen:
Best of the Best -- Take on, play as, or team up with 24 of the world’s top ranked professionals, featuring tennis stars: Andy Roddick, Roger Federer, Carlos Moya, Tommy Haas, James Blake, Lleyton Hewitt, Guillermo Coria, Tim Henman, Max Mirnyi, Alex Kuznetsov, Brendan Evans, Venus Williams, Maria Sharapova, Ai Sugiyama, Lindsay Davenport, Anastasia Myskina, Daniela Hantuchova, Svetlana Kuznetsova, Amelie Mauresmo, Alicia Molik, Angela Haynes, Jamea Jackson, and Corina Morariu.
Het lijkt me wel leuk om met Coria en Federer te spelen. Ik volg nu al 10 jaar tennis maar wie zijn in godsnaam Alex Kuznetsov en Brendan Evans?? Echt nooit van gehoord. Ook vind ik het raar dat Haynes, Jackson en Morariu erin zitten. Dat zijn hele matige, redelijk onbekende speelsters die ook nooit echt hoog op de wereldranglijst zullen komen. Maar ze zullen er wel in zitten omdat het Amerikaansen zijn. Maar ja, doen ze alle Russische topspeelsters erin, behalve Dementieva. Dan moet ik die zelf maar maken, maar haar bewegingen zijn natuurlijk niet na te maken.
Laatst bewerkt: 20 jul 2005