1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Top Spin 4

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 8 feb 2011.

  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor Federer hoef je niet bang te zijn hoor, gewoon beetje op zijn backhand slaan dan win je automatisch.
    Nadal, Murray, en Djokovic zijn wel pain in the asses;)

    Zelf ben ik nu Legend in careermode, alleen dan krijg je echt een lijst met dingen te zijn die je moet halen die onmogelijk veel tijd kost:+
    Zit ook te twijfelen om hem op Expert te zetten, want Very Hard is op dit moment geen uitdaging meer. Alleen dan duurt het allemaal nog langer..
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Doen we!
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik zal zo meteen weer verder. Hij staat al klaar. Ben het er wel me eens dat dit de beste tennisgame tot nu toe is, naast Top Spin I. :thumbs:
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    En, heb je al een wedstrijd gespeeld? Ik had me ingeschreven voor 2 toernooien, een vrouwen en mannen singles. Met de vrouwen singles in de 1e ronde verloren met 6-3, 6-3. En met de mannen in de 1e ronde verloren met 6-7, 6-4, 4-6. Het is wel een goede site waar de toernooien op een professionele manier georganiseerd worden, maar ik ga er niet mee verder. Ik kan online een leuk balletje slaan, win meer dan ik verlies. Maar op zo'n site komen veel die-hard spelers en dan is het niveau te hoog voor mij. En Top Spin 4 vind ik onwijs gaaf, maar ik speel ook graag andere spellen. Alleen al de laatste week Tomb Raider Trilogy, Valkyria Chronicles, Parasite Eve, Resident Evil 2 en 3 gekocht. En daarnaast bezig met episode 3 van Back to the Future. En als je serieus aan die toernooien wilt meedoen, moet je je denk wat meer op het spel concentreren. Ik vind het gewoon leuk om af en toe wat potjes te spelen, maar ben niet bezig om beter te worden.

    Het spel vind ik voor de rest briljant qua gameplay. Die Career mode stelt niks voor, maar dat vind ik niet belangrijk. En grafisch had het ook wel beter gekund, want het ziet er net zo uit als Top Spin 3. Maar uiteindelijk draait het om de gameplay en dat is het sterkste punt van het spel. Top Spin 3 had ik redelijk snel doorverkocht, maar dat gaat zeker niet gebeuren met Top Spin 4. Als ik deze week de echte mannen en vrouwen aan het werk zie in Miami (ATP en WTA Tour) en je schakelt dan over naar Top Spin 4, dan zie je echt hoe goed het spel de sport simuleert.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Andy Murray de fuck zeg. 8)
    Dat was even zweten.
     
  6. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja ik had gister eerste ronde 6-0 6-0 gewonnen:+.
    Waarschijnlijk gewoon geluk met de loting, want ben al een aantal andere online tegengekomen en dat waren altijd spannende wedstrijden.
     
  7. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem ook maar gehaald. Beste tennis spel ooit ben ik het helemaal mee eens. Mensen die online willen:

    GT: Lil Tjappo
     
  8. Postmen

    Postmen Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele mooie game, zeer verslavend, speelt lekker weg.

    Ik ben nog bezig met de carriere, maar mijn poppetje is inmiddels level 19.
    Bij level 20 ga ik online ook eens proberen, dus voeg me toe en dan spelen we een potje.

    GT: Postmen2008
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Misschien is het een idee om een toernooitje te doen?
     
  10. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die een potje willen tennissen kunnen mij toevoegen.
    Gamertag : Domiolierook
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gisteren de Grand Slams bereikt. Wel de Australian Open overgeslagen, maar ga Roland Garros wel doen. Wilde eerst even wat van die special events doen, daar had ik nog een hele serie van over.
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Inmiddels al 100 ballen achter elkaar geslagen tegen de balmachine, maar krijg nog die Achievement niet... Wtf?!
     
  13. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Doe je het meteen aan het begin? Want misschien is het zo dat je dat moet doen bij die trainingmode/academy ofzoiets.
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Aan het begin inderdaad.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    En dat was dan de 2e Grand Slam titel. Na Roland Garros nu de Dublin Open. Zit Wimbledon er niet in of zoiets? In ieder geval gewonnen. Dublin Open was makkelijker dan Roland Garross, daar had ik tegen die Rus een hoop problemen. 4-2 4-2, was ook nog maar halve finale. Vind Nadal en Federer wat tegenvallen in deze game, vooral Federer. Nadal is wel een behoorlijke verdediger, dus lange rally's zijn te voorspellen.
     
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Nou... net m'n eerste pot tegen Nadal in de SonyEricsson Open (kwart finale). Won al mijn service games. Veel daarvan met 40-0 dankzij een hoop aces. Speel op hard, ben level 16 en heb het levelen redelijk gespreid. Toch won ik 'makkelijk' van Nadal (7-6 7-5), had het moeilijker verwacht. Nadal had ook geen een opslag boven de 180km/h. Vind TopSpin4 op hard dus niet echt hard. En het is echt niet zo dat ik heel goed ben.
    Simon en Nadal waren trouwens ook de enige pro's die deelnamen aan de SonyEricsson open, als ik me niet vergis. Federer en Djokovic niet in ieder geval; jammer.
     
  17. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de game ook maar besteld, kon het niet laten :).
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nja vanmorgen deed hij het ineens wel. Vaag, maar prima ;)
     
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    oeps, niet zo goed gekeken.....:+
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind wel dat Power te hard is. Je slaat echt harde bommetjes. Als het online dicht bij elkaar ligt laat ik de servicegames van de tegenstander gewoon lopen en richt ik me vast op de tiebreak. De balans is veel beter dan bij Top Spin 3 maar het is nog niet perfect. Ik heb meestal het idee dat ik Ivo Karlovic tegen John Isner aan het spelen ben. Zonde, want als Power iets minder nadrukkelijk aanwezig is, dan heb je veel meer leuke rally's.
     

Deel Deze Pagina