1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Top Spin 4

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 8 feb 2011.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja! Heb jij daar ook last van? Ik werd weer keihard geklopt door Djokovic...
     
  2. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ja ik speelde op Hard en daarvoor ging het wel makkelijk.
    Zelfs als ze moe zijn halen en spelen ze nog onmogelijke ballen.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Grr, net de U.S. Open verloren. Ik kwam wéér Djokovic tegen in Semi-Finals en heb 'm gelukkig kunnen verslaan, in de Super Tie-Break met 10-7.

    Uiteindelijk tegen Federer verloren. Niet te doen, wat een hel.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kak, die Grand Slams en Special Events zijn gewoon niet te doen! Meer mensen die hier last van hebben? Ik strand AL-TIJD in de Semi-Final, ben één keer tot de finale doorgedrongen. Jezus wat kut. Vind het echt niet cool dat verschil in moeilijkheid zo groot is.
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je die events persé halen dan? Ik dacht dat je gewoon door kon spelen als je uit het toernooi was.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, maar ik wil wel voorbij m'n Star ranking komen. 8) En dan moet je 2 Grand Slams winnen. Daarbij, hoe kut is het als je alles wint en dan plots in die toernooien verliest? Is gewoon lame!
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kom Murray maar eens tegen halve finale of verder. 8)
    Ken het probleem, beetje vreemd imo.
     
  8. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben de eerste twee keer in een grandslam ook een keer uitgeschakeld tegen Djokovic in de halve en Nadal in de finale. Daarna ben ik er een beetje achtergekomen hoe je moet spelen tegen AI en win ik zelfs op Expert betrekkelijk gemakkelijk een grand slam.

    Je gebruikt zeker vaak power shots? (rondje is helemaal vol)
    Probeer wat meer gebruik te maken van controll spin shot en dan vooral kort cross. Hiermee open je de baan en kan je het iniatief naar je toe trekken.
    Als je een bal fout timed en voelt dat je in de problemen komt altijd slicen tegen de computer ;). Hoe is je mannetje ingedeeld kwa stats, als het echt niet lukt kan je overwegen een andere trainer te nemen.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb al veel geleerd in de moeilijke wedstrijden, power shots gebruik ik heel weinig. Ik probeer met name de tegenstander veel te laten rennen, zodat hij moeilijke en vermoeiende shots moet maken, om hem vervolgens makkelijk uit te spelen of een fout te laten maken.

    Helaas lukt dit niet altijd, omdat de tegenstander dit ook veel bij mij doet. Ik zal je tips wel even uitproberen, met de bewuste shots.
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die lobby shit al opgelost of krijg je nog altijd een loss als je de lobby verlaat ?
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In mijn ogen het enige minpunt, maar het is helaas nog niet opgelost. Ik word daar wel moe van. Zit je met 4 man in een lobby, dan blijft die maar zoeken naar een tegenstander. Hoe moeilijk kan dat zijn. En als je weg gaat, krijg je nog steeds een verliespartij. Wel slecht dat ze dat nog niet hebben gepatched.
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff in latere career zijn die grotere events op hard echt te lastig. Ben al 6 keer eruit gegooid nu.. zet ik 'm op medium.. win ik alles met 2 vingers in de neus, geen enkele game verloren. Dat is ook niet leuk :'-( Het verschil is gewoon te groot. Waarom is er nooit een goede tussenweg tussen hard en medium...
     
  13. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit momenteel ook op hard te klooien tegen Federer in de semi final op een Grand Slam in Dublin.

    Het lijkt wel gvd onmogelijk om van die kerel te winnen. Ik denk dat ik het al serieus 20 keer geprobeerd heb en heb al een aantal keer in de tiebreak gezeten maar op den duur gaat die Federer zulke onmogelijke shots maken. Daarnaast vliegen mijn ballen gewoon uit terwijl ik ze met good timing raak...

    Ik begin bijna te twijfelen en te denken dat het scripted is :{ . Hoe dan ook ik wel wel eens een portje tegen een menselijke tegenstander, voeg me toe: Renegadez NL :)
     
  14. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Tegen Federer moet je als je onder druk komt slicen op zijn backhand dan kom je gegerandeerd terug in het punt.
    Op wat voor niveau speel je? Want sinds alle updates is het tegen de AI een stukje moeilijker geworden.
     
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor de tip, ik speel op hard en heb het inderdaad sinds de update echt een stuk moeilijker. Ben benieuwd, vanavond gelijk weer ff proberen :+
     
  16. Marvilliosa

    Marvilliosa fanfreakintastic

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al CARREER mode uitgespeeld?
    Ik ben net klaar maar als je 20 van de 20 objectives vrijspeelt zegmaar krijg je nog de laatste CARREER Achievement. Ik heb alleen geen idee wat je nou precies moet doen om zo'n objective vrij te spelen :confused:
     
  17. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat houden die objectives dan precies in?
    Als iemand trouwens hier het spel competitief wil spelen is www.intertopspintour.net echt een aanbeveling, goed geregeld en een leuk niveau!
     
  18. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    die objectives staan gewoon aagegeven hoor... de meeste heb je al tijdens je career mode gehaald (als je veel gewonnen hebt tenminste). je moet in ieder geval oa een jaar lang op de eerste plaats hebben gestaan. je moet 5 of 56 Grandslams gewonnen hebben etc......

    als je ingelogd bent met je speler kun je de objectives zien
     
  19. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe je hard kan serveren op dit spel?:p
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    rechterstickje gebruiken. Eerst naar je toe trekken en dan op het goede moment naar voren duwen. Dan serveer je sowieso harder dan met de knopjes.
     

Deel Deze Pagina