1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Top Spin 4

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 8 feb 2011.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan was je in de war met Virtua Tennis 4, die komt 29 april volgens mij.
     
  2. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Spot on!!
     
  3. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet wel zeggen dat ook het menu er strakker uitziet. Niet te hippie, maar lekker overzichtelijk met een mooi licht kleurtje.
     
  4. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik blijf de demo toch elke dag wel even spelen, alle hulp uit en gaan met die banaan!
    Beetje jammer dat ik tentamenperiode heb als het spel uitkomt..:+
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de demo ook nog. Kan nu op hard de tegenstander alle hoeken van het veld laten zien :p Het is allemaal timing en de plek waar je staat. Deze ga ik zeker halen iig!
     
  6. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    In de demo zag je wel heel duidelijk dat wanneer er met een groene kleur werd aangegeven hoe je geslagen had, dus goed, dat je heel vaak een punt maakte.

    [EDIT] Mwuahaha, bericht 500 :+
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2011
  7. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga wachten op de mensen hoe ze het vinden. Ook trouwens weekje wachten tot mijn salris binnen is. Dan gaan we spelen! :D
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik twijfel of ik deze moet halen of Virtua Tennis 4. Moet een beetje kijken welke career mode leuker is en waar de Move integratie beter is... Zal eens kijken of ik die Top Spin demo op psn kan vinden...
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Die online toernooien worden toch master, verlies en je ligt eruit, tot volgende week_0/
    Het gaat gaat tenminste ergens om, nu nog hopen dat de gameplay geen gaten laten vallen, zoals power play is altijd winnen.... En je hebt een top game :)
     
  10. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben heel erg benieuwd naar deze game.... ga straks maar eens de demo spelen
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zijn er nog meer mensen die aan de toernooien meedoen van intertopspintour.net ? Ik heb er nog geen ervaring mee, maar volgens mij worden de toernooien daar op een professionele manier georganiseerd. Ik heb me ingeschreven voor 2 toernooien die op 28 maart van start gaan. Ik kom vast niet ver, maar zo'n toernooi is toch wat spannender dan een normale wedstrijd. Maar er komen veel mensen op de site, bijvoorbeeld toernooien met 64 deelnemers. Met een goede loting kan ik misschien wel een ronde verder komen. Lijkt me alleen lastig om een tijd af te spreken met je tegenstander, want je tegenstander kan uit ieder land komen. Dan moet je denk goed letten op het tijdsverschil.

    En nog maar 5 dagen totdat het spel uitkomt :)
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik hoop dat ik hem woensdag al kan halen :)
    En voor die toernooien heb ik eerst gold nodig...
     
  13. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    @mark. Ik heb ten tijden van de eerste Topspin veel toernooien gespeeld daar. Toen waren het volgens mij nog hoofdzakelijk Europeanen. Toen heette het ook nog ETST geloof ik.
    Je hebt een aantal dagen volgens mij voordat je de partij moet hebben gespeeld, dus je hebt wel redelijk wat ruimte om een datum te prikken. Ik denk dat ik weer eens ga deelnemen aan die toernooien. Lekker battlen voor de eeuwige roem:p

    LoL, ik vulde mijn gamertag en wachtwoord in en ik sta gewoon nog geregistreerd. Zo, gelijk ff ingeschreven voor die warm-up tour. Ik zit in toernooi C.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  14. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem denk ik nog niet halen. Of het ligt eraan wat ik voor Blackops en NHL krijg en dan miss om 50 euro uitkom en dan 10,- extra betaal. Ik wil dit spel wel, maar ben nodig aan het sparen :D
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik wil hem wel gaan kopen, misschien dat mijn broer er ook wel aan mee wil betalen. Maar anders toch even wachten tot verjaardag misschien.
     
  16. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Robinho, gewoon bij gamehubs.com bestellen voor 34 euro incl verzenden
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Voor de mannen singles zit ik in toernooi B. Had me vanmorgen ook nog opgegeven voor de vrouwen singles. Ja, het is wel fijn dat je de tijd krijgt om je wedstrijd te spelen. Nu zijn het nog warm-up toernooien, maar even later beginnen de toernooien waar je ranking wordt bijgehouden. Ik moet dan wel 2 keer de singleplayer doorlopen, want ik wil een mannelijk en vrouwelijk personage maken. Het is ook gewoon leuk dat ze kijken naar de echte kalender van de ATP en WTA Tour. Dus tijdens Roland Garros speel je Roland Garros etc.
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Iemand ergens al een review tegen gekomen ? Wordt nu toch wel tijd dat de eerste verschijnen.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Niet in het weekend, zal in de loop van de week wel komen.
     
  20. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je deze game speelt tegen een amerikaan of australier, heb je dan geen last van lag?

    Of speel je alleen tegen spelers uit je eigen regio?


    Als alles lagvrij is, dan haal ik hem.
     

Deel Deze Pagina