1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Top Spin 4

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 8 feb 2011.

  1. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht toch ff de 1ste user reviews af hoor. En....... ik haal hem voor de ps3.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik gruwel juist van die motion controls, ben blij dat het met Top Spin een ondergeschikte rol heeft. Met Virtua Tennis 4 lijkt dat het enige selling point te zijn, want qua gameplay zie ik weinig verschil met VT 2009. En of de career oppervlakkig is hangt van de speler af. Top Spin draait puur om het tennis, waar je met Virtua Tennis steeds dezelfde minigames moet spelen om beter te worden. Ik speel liever wedstrijden. Het belangrijkste is de balans in Top Spin, aangezien het toch een spel is dat je voornamelijk online of tegen vrienden speelt.
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Zodra ik de game heb, wil ik jou toevoegen iMark. Heb de demo vandaag echt veel te lang gespeeld vandaag :9 Heerlijk getennist ;)
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat mag, mijn gamertag is Rodimus NL
     
  5. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    En van Gamekings nog wel! Poeh poeh ;)
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De mening van JJ zegt nog wel wat. Is 1 van de weinige (van Gamekings) die een spel goed doorspeelt voordat die met een mening komt.

    Op eurosport zie ik net Ivanovic - Jankovic, maar het viel me op dat de kleding die ze dragen helemaal up-to-date zijn in het spel. Voor de rest niet echt belangrijk, maar het zijn de details waar ik ook op let.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Komt dit spel vrijdag a.s. nu uit of volgende week pas? Zie op verschillende sites ook een release datum van de 22e?
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan wel zo zijn, maar ik vind de review zelf heel erg slecht. Het lijkt wel alsof hij zich nauwelijks voorbereid heeft. Je merkt wel dat hij de game goed doorgespeeld heeft hoor, maar hij heeft zijn woordje niet echt goed klaar. Uit ervaring weet ik dat het belangrijk is dat je je tekst goed en zorgvuldig voorbereid en dit heeft hij volgens mij niet gedaan.

    Wel heel tof dat de kleding zo up-to-date is! Zou gaaf zijn als ze dit in updates blijven ondersteunen...

    @ Hierboven: Als het goed is de 18e :)
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Heb net nog wat sites gecheckt en overal staat gewoon de 18e. Zal nu heus niet meer veranderen. En bij Gamekings zetten ze gewoon die camera aan en beginnen dan te ouwehoeren. Echt professioneel is het niet, maar af en toe kijk ik wel. Maar echt veel waarde aan hun mening hecht ik niet.
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Jeeej :)
    Kan hem dadelijk gaan halen bij FRS :)
     
  12. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    OMG zo ook maar eens halen dan....

    FRS is wel altijd snel met het uitleveren, dus 't zou zo maar kunnen!
     
  13. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, wist eigenlijk niet eens dat deze game eraan zat te komen, maar misschien dat ik 'm ook maar gewoon ga halen.
    Heb wel weer eens zin in een lekker potje tennis! :D
     
  14. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb 'm vandaag gehaald. Even wat dingetjes afmaken nog en dan vanavond lekker spelen. :)
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Had 12game nog gemaild vandaag dat Top Spin 4 al in de winkels lag, maar helaas blijven die stug de releasedatum aanhouden. Dus ik moet nog 2 dagen wachten :'-(
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Als ik een spel heel graag wil, dan ga ik zeker niet voor de pre-order, vaak is ie in de winkel net wat eerder te vinden. Alhoewel top spin bij 12game wel netjes geprijsd is.
     
  17. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    wow... net gehaald bij Media Markt Arnhem: 33 euro!!!! dat zijn nou nog eens leuke prijzen
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Landelijk? Want dan haal ik hem vanavond in Hengelo op!
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    zag hem net liggen bij de mm amsterdam arena 55,-
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Holy shit!
    Heb er bij FRS 55 voor betaald (hoopte eigenlijk op VIG korting maar dat is afgeschaft).

    Is dat inderdaad landelijk?
     

Deel Deze Pagina