Hallo, Het kan zijn dat ie in de verkeerde thread staat, sorry daarvoor! Ik heb gister top spin aangeschaft en telkens als ik mijn career mode wil doen, loopt ie bij het laden van de eerste wedsrijd vast!!! krijg ik de volgende melding: PLEAS TURN YOUR XBOX CONSOLE OFF AN THEN TURN IT BACK ON AGAIN! ligt dat aan mn xbox of cd? heb met andere spellen zelden last? Ik hoor het wel! mzl Evl
Je kunt proberen de savegames e.d. van top spin van de harddisk te wissen en daarna weer eens proberen. Dat heeft bij mij ook wle eens iets opgelost bij Brute Force. Als andere games wel goed lopen, zou ik eens het spel omruilen. Blijft het problemen geven, dan MS bellen, je hebt dan waarschijnlijk een gare DVD drive.
Zitten er krasjes op de Cd? Als dit het enige spel is, is de kans groot dat het aan de cd ligt. Misschien kun je het spel nog omwisselen?
Het kan dus zijn dat er een savegame van een demo staat die het belemmerd. Ik heb ooit een soortgelijke melding gehad van een game waarvan ik de demo eerst gespeeld had en toen ik die save verweiderd had werkte het spel gewoon weer. Als je geen demo van Top Spin gespeeld hebt zou ik Mircosoft bellen en iig ook de winkel waar je het spel gehaald hebt dat die iig op de hoogte zijn.
Ik had het een poosje geleden gehuurd, en ik heb idd regelmatig die foutmelding gehad. Maar ik had het niet bij de career maar heel veel bij het aanmelden van live ! Er zaten zeker geen krassen op de cd, want hij as gehuurd .... Ik weet zelf ook niet waar het aan lag, maar dat het erg storend is dat weet ik wel !
:{ die foutmelding heb ik ook gehad... (iedere keer op het zelfde punt, gelukkig niet tijdens een wedstrijd) cd schoongemaakt..... en nog steeds dezelfde foutmelding