[PC] Top Spin [PS2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 21 jul 2005.

1. JeePee

JeePee Guest

Uitgever: 2K sports
    Developer: Pam Development
    Genre: Sport
    Release Datum: September 2005

Movies op IGN: http://media.ps2.ign.com/media/733/733797/vids_1.html

Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2005
  2. JeePee

JeePee Guest

Ik kijk erg uit naar deze game. Vooral naar de online mode die hij bevat. De besturing zal wel ok zijn, net zoals op de Xbox. Ook zal ik me erg vermaken met de offline multiplayer. Nu hoop ik alleen nog dat je ook een 'multiplayer-online' hebt. (met z'n 2en online). Ik kan niet wachten }:]

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    uhm hier staat dat je federer, sharapova etc kan kiezen maar dat kan toch ech nie :{

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lelijke GFX, dat publiek! :eek:

Maar wel mooi dat deze game ook voor de PS2 uitkomt, is écht een vette game. Syzigy had gelijk, Federer en Sharapova zaten helemaal niet in de X-Box Top Spin. :confused:

5. JeePee

JeePee Guest

In de PS2 versie zitten nieuwe personages. Die twee staan zelfs op de voorkant van het hoesje;)

@ Gaming 4 ever,
    Zoals ik al zei. Op die screens kan je niet letten. F1'05 was ook gruwlijk lelijk, maar het spel zelf bewees wel anders. Ik heb al movies gezien van top spin, en die was zeker niet lelijk. (wel minder dan de Xbox, maar wel mooi)

Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2005
  6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar ik geloofde Syzigy. :9

7. JeePee

JeePee Guest

Dit is geen gekopieerd spel van de Xbox versie wat jullie waarschijnlijk denken. De gameplay is iets anders dan die van de Xbox + je hebt andere karakters. Volgens mij is ook de Devoloper anders, niet?

8. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die van de X-Box was M$ en deze is van 2K, maar Top Spin 2 van de Xbox360 is óók van 2K. :p

9. JeePee

JeePee Guest

Nee. De devoloper is "Pam Devolopment". Maar dus sowieso anders. Ik heb echt zin in die game!! :9

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat spel zelf is nog steeds gruwelijk lelijk, helemaal ingame... :{ Dus wat probeer je te zeggen?

11. JeePee

JeePee Guest

Heb jij het al gespeeld :confused:
    Wat ik probeer te zeggen: Die screens waren godse lelijk. Maar de game zelf was wél mooi. Dus ik weet zo'n 90% zeker dat TopSpin er een stuk mooier uitgaat zien dan deze screens.

12. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    F1 '05 is niet zóó mooi hoor. Maar over Top Spin, op die onderste pic, dat publiek, 2d!!! :eek: Dat soort dingen zijn écht niet anders in de game hoor.

Ik hoop écht dat de gameplay hetzelfde is (op die paar "extra's na) als de Top Spin voor X-Box, alleen zonder die bugs. Ik zal het dan zelf ookwel gaan spelen als jij het koopt :cool: en onze potjes op de X-Box waren altijd leuk IMO, dus ik hoop dat die voor de PS2 wel leuk wordt. (Top Spin dan he:p)

Over de Developer, waaruit heb jij gelezen dat PAM de developer is, want voor de 360 is 2K Publisher maar óók Developer. Misschien heb je het hier al vandaan, maar op Gamespot staat het er altijd bovenaan. Misschien staat het ook op de PS2-site???

Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    PAM development was ook al de developer van top spin voor de xbox! Power and Magic is de volledige naam!

Maar het spel ziet er wel een stuk slechter uit zeg! Maar goed.. die nieuwe characters zijn dan wel weer leuk, en een iets betere gameeplay is ook leuk!

14. JeePee

JeePee Guest

Ik heb het van gamespot ja. Tik maar in de zoekfunctie "top spin" dan zie je het.

Maar het publiek is toch niet 2D. Ik zit lang te kijken, maar het is nogal moeilijk om te zien.

Ik hoop ook dat de gameplay hetzelfde blijft, alleen mogen die bugs er van mij in blijven zitten, aangezien jij de enige was die er last van had :cool: :+ (nu alleen nog hopen dat mijn controller het nog doet |:- )

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Topspin was best leuk maar het begon me te snel te vervelen, ik hoop dat het straks met Topspin 2 anders wordt :)

16. JeePee

JeePee Guest

Ik vind dat de multiplayer tot nu toe nog altijd boeiend is gebleven. Soms gaat het ff kut, maar ik vind dat de replaywaarde ZONDER live toch best wel lang is. Zodra hij op de PS2 uit is zal voor mij de replaywaarde nóg langer zijn, aangezien ik hem online kan spelen. Nu is mijn enige zorg alleen nog dat er geen lag is. Ik vraag me af hoe het speelt tegen iemand met een crappie conection.

17. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    deze game komt ongv. 2 jaar later dan de Xbox versie. lol

18. JeePee

JeePee Guest

Is toch ook een voordeel.....De techniek is 2 jaar verder, dus de game is '2 jaar' beter.
    Btw: Op het Xbox frontje staat "only on xbox", terwijl het nu een platform game is :+, wel ff doorkrassen hea ;)

19. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het is in principe van andere makers dus dat ben ik niet met je eens. (zelfde situatie als met de MotoGP's) Hierna wordt de Top Spin serie's wel voor beide consoles aangezien 2K Sports óók voor de 360 bezig gaat. Ik denk dat de PS2 versie compleet anders zal zijn IMO. Misschien zit ik wel helemaal fout, maarja. Je hebt wel weer dezelfde banen etc. Maffe situatie. :9 :confused:

20. JeePee

JeePee Guest

Je zit inderdaad helemaal fout :+
    De game komt al bijna uit, dus er zijn al weer wat filmpjes vrijgegeven, waarin zelfs de theme-song hetzelfde is als van de Xbox versie. Ik ben erg blij met de graphics en de bewegingen van de personages _O_

http://media.ps2.ign.com/media/733/733797/vids_1.html

Deel Deze Pagina