Hallo Allemaal, Aangezien Top Spin een erg leuk en verslavend spel is wil ik me 1e toernooi organiseren. De Bedoeling is om een soort van Atp tour te doen met veel verschillende baan soorten en locaties. Ik dacht aan 10 Toernooien Met Puntensysteem Als je mee wilt doen schrijf het hier dan neer Ik maak dan een loting wie tegen wie speelt
Hmm ik zou best wel mee willen doen als ik wat beter was, ga toch maar ff traine en kijk of ik mee doe
leuk idee, maar de meeste mensen ( de echte elite ) doen al mee aan de european top spin tour en ik denk niet dat ze hier tijd voor gaan vrijmaken, ik vind het inieder geval een leuk idee, dus schrijf mij maar in, wel lkkr, net nu ik me final final final mannetje af heb, goede manier om hem te beproeven
We hebben nu 6 man ik probeer er 20 bij elkaar te krijgen en dan gaan we kijken wanneer iedereen kan oke ?
Ik wil ook meedoen, maar vandaag ga ik op vakantie en kom 5 augustus weer terug en dan ben ik er helemaal klaar voor. Spelen we met mannen of met vrouwen?
Mijn lijkt het handigst als we na de vakantie beginnen. Dan kan iedereen en is er nog tijd om meer mensen in te schrijven: Ik ga de 13e weg en kom de 25 terug