Ik heb na lange tijd besloten om met top spin een nieuw mannetje aan te maken. Na zeer lang twijfelen heb ik gekozen voor een technician, vooral om de reden om veel ziekelijke top spin ballen te kunnen slaan.
Ben al tijdje aan het spelen en heb al mijn sterren alweer gehaald.
**** serve
**** forehand
**** backhand
** volley (en dat terwijl ik normaal een volleygast ben
)
Skills zijn --> Return serve, power (om power probleem van technician beetje op te vangen), ace en als 4e (die ik nog niet heb) wil ik top spin gaan nemen.
Nu komt het vage probleem -->
Bijna elke top spin bal (button B) die ik wil slaan gaat naast, en niet een beetje naast maar heel veeeeeel naast! Echt vreemd dit hoor, ik had dit al van begin af aan met dit poppetje! Ik denk, ow ik haal mijn sterren welk even dan wordt het minder...
Nou, niet dus!! Tis zelfs bijna zo erg dat elke return die ik met top spin sla ruim meter uit gaat! Van de rest van de top spin ballen sla ik er de helft uit... En dat voor een technician. Daar komt bij dat hij, ook na het keizen van power skill echt slome balletjes slaat. IS niet erg hier heb ik dus ook voor gekozen, maar ik verwachtte wel dat dit verlies opgevangen zou worden door de precision en angles. Nou in werkelijkheid is dat nu dus verre van waar!!
Ik zit nu dus met een mannetje dat EN slome balletjes slaat EN 5 van de 10 top spins meters uit slaat (en de rest van top spins zijn ook zeer slap!).
Echt vage shit, net of ik met het keizen van het DNA een DNA string heb gekozen met aangeboren afwijking of zoiets... Zou dit een foutje in het spel zijn ofzo?! Wat denken jullie? Hebben jullie zoiets ook al meegemaakt? Zelfs mijn andere mannetje (powerfull) slaat nauwelijks iets uit dus aan mij ligt het niet... Graag jullie mening! (ik hoop dat ik het beetje helder heb uitgelegt)
Laatst bewerkt: 11 jun 2004