Top Spin Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Perfect Mark, 19 nov 2004.

1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vorige week heb ik Xbox Live in huis en ik heb al een paar coole spellen voor Xbox Live (Halo 2, Fifa 2005, Burnout 3 ) *) . Bij die spellen zijn er veel mensen online maar bij Top Spin is echt niemand :'-( . Ik heb de career mode alleen doorlopen met een vrouwelijke speelster maar ik kan tegen niemand ff gamen. Het spel is al wel een jaar uit maar zijn er ook nog andere mensen die Top Spin spelen via Xbox Live?

_0/ _0/ _0/

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    VOeg mijn gamer tag aan op live en ik speel wel potje top spin met je.

3. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik voeg je wel toe. Welke rank ben je?

4. nielsi

nielsi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    top spin

Je kan het beste met een mannelijke character de career mode doen. Daar zijn namelijk wel mensen online. En bij de vrouwelijke haast niet.

5. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aleen bij de mannen zijn er redelijk wat mensen online. Je kan mijn gamertag ook best toevoegen. Kan je ook een keer tegen mij een potje tenissen.
    gamertag: RRroger

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voeg maar toe: Funky Mellon en Jmaster nl (= vriend van me die ook top spin heeft) Maar bij mij zijn dr best wel vaak mensen online (maar als ze aant spelen zijn staan ze niet in de lijst)

7. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik 'hang' rond de 300-1500.

8. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die op vrijdag of zaterdagavond interesse heeft in een potje. Dan kunnen we in deze topic een afspraak maken. Maar dan wel met een vrouwelijk character

9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Wil best op die dagen met je spelen maar ik speel met een mannelijk karakter.

10. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Suka, we kunnen wel een exhibition match spelen. Dan nemen we allebei Martina Hingis (die is het meest allround) en dan heeft niet de 1 voordeel met een speler. Dan hangt het van je skills af of je wint. Vind je dit goed??

11. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Wil het best proberen maar ik heb nog nooit met een vrouwelijk karakter in top spin gespeeld :eek:

12. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind topspin wel druk online, mss komt het omdat je de lui niet zien die al bezig zijn met een spel, alleen de mensen die zoeken :) maar daar komen er ook wel veel van

13. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik echter samen met een guest speel duurt het zoeken naar een game best wel een tijdje.. is best jammer

14. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    met een guest doet ook bijna niemand ;)

15. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Is echt jammer want dat kan voor zulke mooie momenten zorgen.

16. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ja uuh, Suka, jij stuurde me een invite en ik accepteerde en toen was je er al niet meer ofzo. Heb je geen geduld van 10 seconden. Ik stuurde jouw nog een invite maar daar reageerde je helemaal niet op. Dus wil je nou nog een keer een potje doen of niet???

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb ook Topspin maar doe het bijna nooit via Live. 1 keer gespeeld, en gewonnen. Maar doe meer PES4 en PGR2 online.

18. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Toen was ik al aan het spelen, en toen ik jou ging inviten was je ook opeens weg :'-(

19. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    add mij ook...:) begin beetje intekomen in dat domme spel:p

20. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    ik add je wel. Heb jij de carriere doorlopen met een mannelijk of vrouwelijk personage?? Ik alleen met een vrouwelijk. Anders kan je alleen een exhibition match spelen.
    Wie is er in voor een potje zaterdagavond?? Kunnen we hier ff een afspraak maken. Hey Suka, van welke serie of film is jouw avatar? Ziet er wel cool uit.

Laatst bewerkt: 16 dec 2004

Deel Deze Pagina