Wat dat ik dom vind in deze spel,is dat als ik de kapsel van m'n peetie verander,dan veranderen ook de kleren die hij aanheeft in de kleren die hij gisteren aan had...en om dat te voorkomen moet ik altijd naar een andere kontinent en het daar herdoen Is dat bij jullie ook zo?? Godless Devil
Druk eens op het witte knopje! je kunt je popetje namelijk 2 outfits geven geloof ik zal strax wel ff kijken. En is er geen centraal topspin threat? Zoja moet het daarvoortaan ff inzetten.
Ik zie dat je nog niet zo lang geregistreerd bent, paar kleine tips. Voordat je een nieuwe thread aanmaakt over een spel (of ander onderwerp) kijk even of er al een thread van bestaat. Door de zoeken mogelijkheid te gebruiken b.v. Zo had je in dit geval kunnen zien dat er al enkele top spin threads zijn. top spin centraal top spin live .top spin tips om er 3 als voorbeeld te geven. Ik adviseer je om het beleid ook even door te lezen zodat je weet wat wel en niet mag op xboxworld. Voor de rest wens ik je een prettig verblijf toe op xboxworld Deze thread gaat dicht.