Aangezien ik met de zoekfunctie geen echte topspin vragen, hints, tips en cheatsthread heb ontdekt, vond ik het wel makkelijk om er toch een aan te maken. Ik heb een aantal vraagjes: - Zijn er cheats en hints voor Topspin? - Ik haal alle minor pro toernooien heel makkelijk en ik win vrijwel elke set met 3-0, ik heb al 12 sterren (service 1, Backhand 3, Forehand 4, Volley 4), Ik ben al een young gun, maar als ik een Pro tournament ga spelen, dan kom ik soms wel ver, maar er zit er altijd 1 of 2 op het toernooi, wat van de 16 real pro's, zoals Emory, Nash, Koenig enz. die ik nooit kan verslaan en waar ik vaak hopeloos van win. Zijn er tips om makkelijk te winnen van deze real pro's en hoe doen jullie dat?
Het antwoord is eigenlijk vrij simpel: je moet flink oefenen. Ik had eerst ook flink wat problemen tegen sampras en hewit maar eigenlijk zijn ze redelijk eenvoudig te verslaan: wissel je slagen af zodat ze niet snoeihard de bal terug kunnen slaan. Gebruik veel topspin ballen (b) en slice ballen (x) laat ze flink rennen en dan is het eenvoudig om het karwei af te maken. Let op bij topspin ballen dat je ze niet te ver naar de lijn toe mikt, dan gaan ze altijd uit.
haha inderdaad hard oefenen is best nog gemeen moeilijk maar er zijn geen cheats ofzo voor, gewoon je slagen afwisselen
je kunt het beste veel oefenen en je speler maximaal trainen. je moet niet meteen de moeilijkste toernooien doen, eerst een paar toernooien van een wat lager niveau, dan wordt je vanzelf beter. Succes! *)
mijn broertje gebruikt ook alleen A en speelt alleen met blake ..en dan wil ie van die lange 5 setters spelen... haha meestal 3-0 voor mij
Als ik een Slice of een Topspin sla, gaat hij altijd uit omdat ik gewend ben dat ie nooit uit gaat met A, maar als ik een tijdje heel hard gewoon links en rechts sla win ik alle rallys van m'n zus, maar als ik op live zou gaan, zou ik zeker weten ingemaakt worden.
Owja, het is dus duidelijk dat ik veel zal moeten oefenen en trainen. Het probleem bij mij qua toernooi is dat ik de minor pro (de laagste) makkelijk haal, maar de klasse hoger, Pro, daar zit er altijd eentje bij die mij nooit lukt. Zo'n toernooi moet ik winnen om Star-status te krijgen. bedankt allemaal voor de reacties.