is er op xbw geen soort lijst met alle reviews op cijfer dus bijv. halo 1e enzow omdat die het hoogste cijfer op een review heeft? en anders is dat wel een goed id vind iK! tog?
NEEJ Grapje. ik denk dat je dan beter op die andere site's kunt kijken. Weet er nu ff geneen maar daar staat ook alle cijfers op. Van ELK spel.
ik vind wel dat de hele review lijst hier nogal onoverzichtelijk is. staat niet op alfabetische volgorde ofzo maar op release datum tenminste, dat was zo toen ik de laatse keer keek
wat ik wel loos vind is dat de lijst gewoon op volgorde van datum is en niet op alfabet. Scheelt een hoop zoeken als dat veranderd. Ook is het natuurlijk niet voor xbw mogelijk om alle games te reviewen. Maar misschien is het een idee om een apart review forum te maken (ala gamer.nl). Zodat reviews van leden over xbox games daarin kunnen. Ik zou dat als een grote verbetering zien van xbw. Een apart forum voor reviews maakt het zoeken ook makkelijker en je kunt in theorie natuurlijk meerdere reviews van leden over de zelfde game lezen. edit: ik ben aan het tikken.....replied iemand precies het zelfde maar dan eerder...
als je op games klikt, staat die lijst wel op alfabetische volgorde. en daar kun je dan doorklikken naar de review. of je gebruikt de zoekfunctie op de mainpage
Precies, gewoon even de gameslijst afgaan. Is een fluitje van een cent. Of even op CTRL+F drukken en zoeken.
Weer wat geleerd! @xboxgangsta: Als je de nieuwe Xbox Magazine koopt zie je achterin alle cijfers + kleine samenvatting van de gereviewde games staan. Misschien helpt dat ook wel. Zie je gelijk wat een goede/matige/slechte game is.
Ja klopt, had ik ook al is gelezen. Ik heb zowel Deathrow als Halo. Deathrow heb ik misschien nog niet eens 10 min. gespeeld. Moet dus nog ondervinden wat er zo speciaal is aan het spel. Halo daarintegen heb ik al paar keer uitgespeeld en ook paar keer uitgespeeld in co-op. Wat een geweldige game. Jammer dat ie niet zo'n hoog cijfer kreeg. Halo 2 krijgt vast een 9,7 a 9,8 straks in XBM.