de topic zegt het al Wat vind JIJ <-------- de beste muis van dit moment dus: Naam van de muis: Je mening: Ervaringen ermee: (liefst als het kan een plaatje erbij niet als er al 20 plaatjes zijn van die muis ) tuurlijk mag je ook reacties op keuzes geven keej dus laat ik maar even beginnen de Razer DiamondBack Ik vind deze muis egt de beste. Omdat hij egt perfect loopt je krijgt er software bij om alles goed in te kunnen stellen(als je wilt als je het liever met microsoft doet kan dat ok gewoon). ik Vind de design egt heel erg mooi hij is verschillende kleuren de blue platinum edition , in het groen , en in het rood. Hij ligt ook zeker heel lekker in de hand . alleen enige minpunt vindt ik de extra knopen aan de rechter kant die zijn namelijk te ver weg. maar daar kan ik mee leven. voor de rest echt een super muis
lol, ik hoef geen muis van 80 euri. ik heb sinds sinterklaas een heel simpele trust notebook muis en die bevalt wel, ik kan er mee klikken en scrollen en meer heb je tog niet nodig? ikke niet iig
Nee precies, ik heb gewoon een muis van Dell, die erbij geleverd werd. Het is gewoon een goede muis, die altijd goed werkt en goed in de hand ligt. Edit: heb er even een plaatje bijgedaan!
Ik vind mijn Logitech MX1000 echt ideaal: Een Lasermuis die echt superprecies is en werkt op bijna alle oppervlakten. Vooral omdat ik veel werk met 3dsMax en Photoshop is het fijn dat hij echt nooit hapert en erg nauwkeurig is met selecteren.
Ik heb nu de Logitech MX518 Vaag plaatje maar ja: Zeer relaxte muis om mee te gamen, ook uitgeroepen tot ''Beste Game-Muis'' en terecht. Je kan midden in het spel de resolutie veranderen en met mijn glazen muismat reageerd dit ding super snel. 45,-
Deze muis is zwaar fijn, echt ik zweer het je, deze is zo soepel, snel en gebruiksvriendelijk, dit.... dit is een droom! greetz wooly @ han de man, wat kost die muis van jou, hij lijkt me namelijk erg fijn inderdaad.
Hey, even een vraagje he... Heeft iemand toevallig de logitech G5 lasermuis, zo ja kan je dan misschien je ervaringen met deze muis delen? Ik heb namelijk een standaard muis die bij mijn computer geleverd werd maar deze vind ik nou niet bepaald precies. Ik ben erg geinteresseerd in deze muis vanwege de schijnbaar goeie lazer die erin zit (en natuurlijk de toffe gewichtjes die je erbij krijgt Ik heb hem dan ook voor kerst gevraagd, of in iedergeval sponsoring hierin want hij is nog vrij prijzig.
Kost die? Wij hebben een Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 Was toen we em kochten een fantastisch ding.. Maar das alweer een kleine 3 jaar geleden.. Nu is het selecteren niet echt lekker meer, en scrollt ie niet goed meer. Klikken doet ie ook niet leuk meer.. Die jij nu hebt, ziet er wel lekker uit. Wil al tijden zo'n muis.
volgens mij kost die mx1000 iets van 70 euro. Heb nu zelf de mx510. ( een oudere versie van de muis van wessiej. Echt een prima muis om mee te gamen. Op mijn desktop heb ik een muis van sweex prima muis die het overal op doet, en hij ziet er goed uit! Toch ga ik binnenkort denk de G5 erbij kopen ipv die sweex muis.
Ik heb een Logitech Cordless Trackman. Ik ben er zeer tevreden mee maar de trackball was wel even wennen.
Ik heb nu ook een Razer. Heb er al 3 gehad. Vind het de lekkerste muizen ooit. Had eerst de Razer Boomslang 1000 (dpi), daarna de Mystify Boomslang 2100, en daarna de optische Viper. Welke echt mijn ut2k4 frags toendertijd omhoog heeft geschopt. Die Viper is onderhand wel een beetje versleten...en wil wel de nieuwste Razer: De Copperhead!
Mijn huidige muisje. Normaal houden ze het geen jaar uit, maar deze ligt er toch al weer een tijdje. Heerlijk dingetje, ligt goed in de hand. Topmuisje.
ik heb deze: Logitech optical wheel mouse special edition red echt een hele goede muis! en hij gloeit rood op als je hem gebruikt (doorzichtig) , verder niks bijzonders..
ja die had ik ook gezien vond hem alleen te duur (had niet meer geld dan 50 uro bij me en was al van plan om de diamondback te kopen) en ineens zag ik copperhead en d8 wtf is er al een nieuwe maar hij ziet precies hetzelfde uit als de daimondback allen nog iets beter (en duurder ) maar ik ben a;l lang bij met mijn eigen muis werkt ook egt perfect
volgensmij is hij niet uitgeroepen tot beste gamemuis dat is de Razer diamondback*) maar zijn allebij topmuizen alleen mx518 is 15 euro duurder
Jij doelt op dit jaar. Vorig jaar was het wel degelijk die muis. Ik vindt hem niet echt mooi, anders had ik die wel gewild. Maar even sparen, dan een knappe muis kopen.