Topictitels in Help/Cheats sectie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door OPL, 16 sep 2003.

1. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt mij op dat steeds en steeds minder mensen zich aan de regel houden die zegt dat de titels duidelijk moeten zijn. Je ziet dat steeds meer mensen gewoon een topictitel opschrijven met de titel of Hellup ik zit vast met Halo!!!!!!!!!!

Is het misschien niet handig om daar wat strenger op te zijn net als met het nieuwe beleid op het x-bazar?

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik vind dat je wel wat vrijheid mag hebben met topic titels, zolang deze maar duidelijk zijn en normaal geschreven worden.
    Als je bijv. zegt: Help, level 2 max payne, vind ik dat kunnen,
    maar als je zegt: HELLUP, zit vast met mp, vind ik het niet kunnen, maar ik hoef ook niet dat statische gedoe als [H] Max Payne lvl 2.

3. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat zeg ik ook niet dus daarom vraag ik ook niet om ze gelijk te sluiten. Maar als iedereen die hulp met max payne (bijvoorbeeld) nodig heeft Max Payne neer zit word het toch onduidelijk.

Als je kijkt op het forum zie je dat er heel veel van dat soort titels zijn.

4. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik het mee eens. Als het maar duidelijk is waar de topic over gaat. Bazar is een ander verhaal. Daar is het gewoon handig als je op zoek bent naar een bepaald iets, is het lekker snel te zien.

5. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als de titel duidelijk is ja... Maar kijk nou eens, dan zie je dat er van bijna geen titel echt duidelijk is wat ze nou willen...

6. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb even gekeken, en ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. Volgens mij is het grootste deel wel duidelijk. En je kan natuurlijk ook niet een titel van 2 zinnen lang maken. Maar ik ben het volkomen met je eens dat titels duidelijk aan moeten geven waar de topic over gaat.

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Vind het nog wel meevallen, alhoewel het iets duidelijker mag.
    "HELP!!" zo bijvoorbeeld gewoon "Help" moeten worden. En als je alleen de titel van spel aangeeft, zoals bijv. "Hary Potter" vind ik wel dat dat wat duidelijker mag, als bijv. Harry Potter: lvl 2 ofzo.

edit: Maar net zoals:
    "[Centraal] De übergrote morrowind help thrad" ed vind ik weer overdreven, zet dan gewoon:
    "[Centaal] Morrowind"
    even duidelijk en leest prettiger.

Laatst bewerkt: 16 sep 2003
  8. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha en dat is het punt wat ik probeer te maken :+

Het zou zoveel beter zijn als iedereen zich ,tenminste een beetje, aan die regel houd. Dus echt niet dat je [halo] probleem lvl 1 moet doen maar tenminste effe een beetje duidelijk stelt wat er aan dat hand is. Dus dan gewoon Halol lvl 1 probleem

9. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Het is gewoon erg moeilijk om hierover concrete regels te bedenken, of je doet het niet, of je doet het zo dat er geen discussie mogelijk is over de topictitels. En in dat geval krijg je dus wel de "[H] Max Payne lvl 2" titels.

10. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch ook een regel dat je je probleem of de oorzaak minimaal in de titel moet noemen? Ik denk dat dat het probleem niet is. En als ik eerlijk ben heb ik liever dat strakke beleid dan wat er nu gebeurd... Misschien een beetje streng maar toch beter.

Laatst bewerkt: 16 sep 2003
  11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Het moet tussen xbazar en het huidige inzitten. Geen te lange topictitels maar ook niet alles afgekort en met haken.

12. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou wel willen weten wat de mods hier van vinden :cool:

13. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    xbazar moet voor potentiele kopers overzichtelijk zijn en wordt heel veel gebruikt, zou jij het nog leuk vinden als we alle fora zo strak zouden houden, dan is de lol om ons te komen bezoeken er snel af

14. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee en ook dat moet niet gebeuren, maar het is een sectie waar je hulp aan mensen kan vragen. Er is een regel over dat je duidelijk in je titel moet zetten wat je probleem is. Maar nu zie je alleen maar titels die mij niets zeggen behalve dan over welk spel het gaat en soms zelfs dat niet. En ik vind dat gewoon zeer onhandig :{

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind ook dat de topic titels duidelijk geformuleerd moeten worden, want als je een titel hebt van help... en hij gaat bijvoorbeeld over splinter cell dan weet je dit dus niet. Als dat topic er toevallig staat dan kun je kijken, maar als je een topic over Splinter cell zoekt met de zoek functie, dan wordt het lastig om die van help... er uit te vissen.

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    alle belangrijke games hebben een centrale thread, maar als je die van een paar dagen geleden dan opkrikt om je vraag in een thread te stellen heb je kans dat je langer moet wachten op je antwoord dan in een nieuwe recente thread. Maar goed, ziet er naar uit dat de help sectie hun lang niet zo veel boeit als de xbazar sectie. Gedeeltelijk is het te begrijpen, maar aan de andere kant is het wel een xbox forum en geen marktplaats.

17. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja en daar moet het ook niet in veranderen, maar een beetje orde in het forum zou gewoon geen kwaat kunnen, denk ik. Maar ik zou gewoon graag wat reacties van de mods willen... zien hoe zij er over denken.

18. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Wil je zeggen dat er nu geen orde is???

19. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet dat er geen orde is, maar het gaat toch niet helemaal goed... Ze houden zich niet aan de regels zoals ze er zijn, en dan niet een beetje niet maar gewoon helemaal niet... en dat zou gewoon moeten veranderen.

Deel Deze Pagina