Wat vinden jullie van het idee om een soort van Davis Cup te organiseren met Topspin (of is dit al gedaan) Ik zelf woon vrij dicht bij Duitsland..zodoende ken ik ook een paar Duitse gamers waar ik wel eens mee speel (verder dan dit gaat mijn sympathie voor onze Oosterburen btw niet) Er zouden bv een aantal (4 of 5, weet ik veel) Nederlandse Topspin spelers een Nederlands team kunnen vormen. Deze zouden dan weer tegen het andere (Duitse) team kunnen spelen. Met natuurlijk hierbij oa een dubbelwedstrijd etc..eigenlijk gewoon net zoals in het 'echt'...
F*ck ja..nie eens aangedacht Als t mogelijk zou zijn zorgen dat 2 teammembers bij elkaar in de buurt wonen.. Anders het dubbelen schrappen.. Stom van me
Nog iemand die zijn mening en/of suggesties wil geven?? Is er trouwens al ooit zoiets georganiseerd??
Okee..reageer nu pas omdat ik net terug ben van training Realiseer me daardoor nu dat het wel lastig wordt om een beetje duidelijk speelavonden te krijgen omdat ik 's avonds meestal niet thuis ben. Azzkicker.. jij mag dan dubbelen Voeg je morgen wel ff toe op Live