Topspin toernooi voor rankings onder de 100

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ferrari4ever80, 22 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ferrari4ever80

ferrari4ever80 Ferrari Fer @Topspin

Leuk Bevonden:
    0
    zie mijn nieuwe post.

Laatst bewerkt: 23 nov 2003
  2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Leuk, ik doe mee!
    Ik sta momenteel op rank 35 official, vanmiddag stond ik nog 23, maar moest ik tegen de nummer 2 en daarna de nummer 34 die beiden flauwe truukjes hadden.

3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik sta op 15000 ofzo. Maar wat maken die nullen nou eigenlijk uit, haal er gewoon 3 af of zo.

Wie weet kom ik voor de kerstvakantie nog binnen in de top honderd ;)

4. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik vindt zelf dat ik wel aardig goed ben maar ik heb lage ranking ( 400 ) omdat ik altijd lost connection had omdat mijn router geupgrade moest worden. Maar zou ik anders mee kunnen doen?

PS: ik heb van milo gewonnen dus heb je inschatting hoe ik ongeveer speel.

5. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik sta nu 400e. ff oefenen en dan doe ik mee:p morgen sta ik 5e, ik voel het

6. Niels2003

Niels2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta momenteel rond de 17 ofzo, en wil wel meedoen. Mijn gamertag is Xohrum

7. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Dom

Ik vind het dom om alleen mensen in de top 100 uit te nodigen. Want aan die rankings heb je niks. Als ik alleen maar tegen een vriend speel en steeds win kom ik zo in de top 100. En als iemand die best goed is steeds tegen de nummer 1 speelt en verliest zit ie ook niet in de top 100 terwijl ie daar goed genoeg voor is.

8. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    stel nou dat iemand op rank 504038502384-238 zit omdat hij het spel nog maar 1x hebt gspeeld? en hij is vet goed! dat is dan lullig voor hem!

9. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap 'm niet. Je kan de anderen toch ook een kans geven. Er zijn trouwens, denk ik, toch niet genoeg Nederlanders onder de 100 om een toernooitje op te zetten.

Laatst bewerkt: 22 nov 2003
  10. topspin

topspin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens Tinman en gangsta, maare lijkt me wel leuk om mee te doen, ik sta nu iets van 1440 ofzo iets, en zou graag mee wille doen

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    @Tinman NL: Je kunt voor official matches niet eens je vrienden uitnodigen. Dus de rankings zijn wel degelijk een weergave van hoe goed je bent.

@xboxgangsta: Als je 1x online hebt gespeelt ben je niet goed, geloof me. De AI is zoveel anders als echte spelers.

En wat betreft het aantal spelers, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Misschien moeten we er onder de 500 van maken.

12. ferrari4ever80

ferrari4ever80 Ferrari Fer @Topspin

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat er toch wel 16 nederlanders in de top 100 zitten.
    die mee willen doen.

Het is geen offence ofzo naar lagere spelers. maar ik heb heel vaak met official dat ik 5 minutenb bezig ben en het is 3-0 3-0 en daar is juist XSN voor een toernooi organiseren waar je zelf in de hand hebt wie je uitnodigt. En dat is wat ik wil..

13. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat je gewoon een Xboxworld toernooi moet organiseren met iedereen die top spin heeft en mee wilt doen dat vind ik veel eerlijker en niet iets van onder de 100 ofzo, dat vind ik dan een beetje lullig voor die andere die niet onder de honderd of een ander getal zitten, want die willen ook gewoon lol hebben met top spin en xboxlive!

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Uhm, er is al een XBW toernooi, en een XboxArena toernooi :{

15. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Laten de mensen die niet bij de eerste honderd horen dan zelf lekker een toernooitje organiseren. Ik behoor er ook niet bij, maar ben niet pissed dat ik niet mee mag doen hoor integendeel!

16. coolnhl

coolnhl Heads UP!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit valt onder ranking discriminatie :9 lol

17. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    wel

Je komt anders behoorlijk pissed over.

18. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ten eerste wil ik even mededelen dat ik "de broer" van Boomer ben en niet Boomer zelf. Ik speel ook geregeld een potje tennis op mijn broertjes account, maar heb enkel voor de exhibition rankings gespeeld, sta daar nu 140'ste of iets dergelijks. Maar heb het gevoel dat ik nog wel de top 100 kan bereiken voordat dit toernooi van start gaat.
    Is het ook mogelijk om mee te doen als je in de exhibition rankings in de top 100 staat?? Het lijkt mij erg leuk om het eens op te nemen tegen de beste nederlanders.

Greetz,

"De broer" van Boomer

19. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Op verzoek van topicstarter wordt deze thread hier voortgezet!

>> Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina