Welke toptitels kunnen we binnen nu en een maand verwachten. De titels op de e3 aangekondigd laten volgens mij langer op zich wachten.
Echte toptitels zitten er deze maand niet in, netzoals op de Cube.. ehm wel kan je bv James Bond Under Fire kopen, of ehm
Smaken verschillen. Niet dat het slechte games zijn, maar na een beetje rondkijken is denk ik voor mij Enclave (waarschijnlijk ergens in juli?) de eerstvolgende toptitel.
Hunter the Reckoning die heeft een hele hoge score gehaald bij eh tothegame.com, dat spel gaat wel rulen!! Ben alleen weer vergeten wanneer wij hem krijgen!
Wat is er nou weer mis met James Bond Agent Under Fire?? Hij lijkt mij wel cool, en ik ga hem zeker kopen!
Ik verwacht dat deze wel eerder uit gaat komen hoor. Edit: commandos 2 men of courage is echt een spel om naar uit te kijken, ook verwacht op 28 juni.
Hunter: The Reckoning by: Dan Clarke, Editor In Chief Date Posted: 5-12-2002 Score: 4/5 out of 5 stars. Pros: Fantastic hack and slash gameplay, fantastic weapons, lots of 'Holy @#$%" Monsters Cons: Camera could be better, no selectable difficulty levels System: XBox Dit spel gaat zo zwaar rulen, check hier voor complete review! http://gamepen.ugo.com/Gamepen/Review.asp?itemid=4100&pageid=1&PlatformID=13
In dat Nederlandse Xbox Magazine stond dat ie 31 mei uitkwam. Nog eerderr!!!!! Yesssss!!! Stond overigens wel in een reclame van Intertoys. En die zeggen wel eens vaker onzin over releasedates van games....
Je kan als het goed is met zijn 2en tegelijkertijd ala final fight spelen!!! En dat is wel heavy shit!