torino 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lievo, 21 feb 2006.

1. Lievo

Lievo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

Ik heb een vraagje ik heb overal gezocht naar torino 2006 op de xbox maar ik kan hem nergens vinden weten jullie waar hij te koop is want hij is wel op de xbox alvast bedankt.

2. basovich

basovich Guest

media markt heb ik hem gespeelt dus daar zal hij dan ook wel te koop zijn

3. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem besteld bij http://www.zuiderpark-computers.nl en als het goed is, is hij verzonden en krijg ik hem morgen binnen. Heeft wel een tijd geduurd voor hij werd verzonden. Nadat ik naar hun een mailtje heb gestuurd hebben ze me verteld dat het komt doordat hij slecht leverbaar is. Misschien dat dat de rede is dat je hem nergens kan vinden. Op http://www.bol.com en http://www.nedgame.com kan je hem ook bestellen.
    Succes!!

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  4. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook! alle competities lukken eigenlijk heel goed alleen het schaatsen lukt me maar niet.. altijd rond de 4/5 plaats soms 3e maar nooit 1e heeft en nog iemand een tip voor mij?

5. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    carlito, ik heb in het juiste forumdeel alvast een thread aangemaakt over dit spel waarin je om hulp kunt vragen :)
    dit forumdeel gaat uitsluitend over xbox games en de ervaringen etc daar omheen.

6. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is opzich vrij eenvoudig. Na de start knoppenrammen (tip: pak een pen)! Vlak voor de 1e bocht komt de rest van de race op timing aan. Om de beurt moet je de A en de B ingedrukt houden. Er loopt steeds een wit balkje mee. Zodra je de A of B indrukt wordt het balkje blauw (als je slecht timed wordt het balkje rood), je moet als het ware zorgen dat het witte balkje helemaal blauw wordt, dan is je timing ideaal en heb je een snelle race (mijn record staat op 36,83 ). In de bocht moet je het A en B drukken iets sneller afwisselen. Goed oefenen, je merkt vanzelf dat het beter gaat.

Zelf vind ik het een erg verslavend spel, alleen is de moeilijkheidsgraad veel te eenvoudig, zelfs op het vrij te spelen moeilijkste deel word je nog redelijk eenvoudig eerste. Binnen een dag had ik alle records al gebroken, is opzich jammer.... Maar, je eigen records scherper zetten blijft lachuh!

7. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik schaats dus eigenlijk bijna al mijn races zo goed als perfect, en toen komen ze op het rechte eind voorbij?? kan je niet extra versnellen of zo op het rechte eind, net als het sprinten als je langlauf..

8. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, extra versnellen kan niet.
    Ik dacht eerst ook dat m'n timing goed was, terwijl ik maar net rond de 38 sec kon rijden. Blijkt dat wanneer je timing nog beter is (voor je gevoel maar een heel klein beetje beter...), dan scheelt dit al enorm in tijd en halen ze je echt niet meer in:D
    En goed starten (knoppen rammen dus) kan ook veel tijd schelen....

Kijk maar eens bij de challenges, wat is daar je percentage bij het schaatsen? Als dit in de 90 procent is, heb je waarschijnlijk al een snelle tijd (tenzij je de start verprutst...)

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een vraagje i kzie nergens reviews staan van deze game (op eentje op IGN na maar daar kreeg het een 4,4) en ik wou vragen wat jullie van deze game vinden en of het qua graphics en de sound allemaal in orde is ?
    bvd. :)

10. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb op die andere Nederlandse Xboxsite:+ een review geschreven:)

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm ik heb hem gespot in de Free Record Shop. Lijkt me eigenlijk niet zo'n beste game. Net als Athens 2004. Die was ruk.

12. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tijden niet zo'n @%$^# game gespeeld.
    Dit hele spel is niets maar dan button bashen en
    af en toe ritmisch op de knoppen tikken. Het hele
    spel schiet wat mij betreft ernstig tekort. Grafisch
    is het ondermaats en de *kuch* muziek *kuch*
    is gewoon crap. Sommige disciplines zijn eventjes
    verslavend, maar dat houd na een weekje ook wel
    op. IGN geeft een 4.4? Ik geef het een 4.5!

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb het niet langer dan 10min gespeeld. Even snel een poepspel in de winkels brengen vanwege de OS. Lekker wat reclame erbij en het verkoopt weer behoorlijk. Helaas.
    Maar ach, tegenwoordig gaat het gewoon om eenvoudig en snel een spel in elkaar zetten en het meeste aan de reclamecampagne te besteden zodat je lekker veel verdient, ipv andersom. Niet altijd, maar vaak wel en dat is jammer. Maar ja, is ook met muziek/films zo.

14. mars15

mars15 Guest

tja had ik ook met sydney 2000 ja. ben wel benieuw hoe dat schaatsen er uit ziet.

15. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt alle spellen van de spelen zijn enigsinds crap wat
    mij betreft. Hier nog een screen van Torino 2006.

16. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een game maakt van de spelen maak het dan wel een beetje realistisch en laat de schaatsers ook schaatsen in de Oval Lingotto. Want dit lijkt niet eens op de Oval, zelfs de blokjes niet :eek:

17. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het allemaal juist wel lijken..?

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: Je hebt gelijk hij lijkt best, maar ik dacht dat de rode inrijstrook een vangrail was :+ maar verder lijkt hij wel IMO.

Laatst bewerkt: 26 feb 2006

Deel Deze Pagina