Mostert na de maaltijd als je het mij vraagt.. MS heeft te kampen met een failure rate van 30% en denkt nu we moeten maar es een goeie console gaan uit brengen die die problemen niet heeft! Dat schiet dus lekker op
Hoezo dat? De Elite heeft de huidige 360 toch ook niet vervangen? Ze spelen dezelfde games af, dus is het in principe dezelfde console.
Beetje vaag bericht, maar het is niet raar dat ze nu al onderzoek doen naar de volgende generatie xbox. Voordat deze op de markt komt is het minimaal november 2009.
Ik vind dat ze echt dom bezig zijn. Brengen ze eerst de Elite uit, met HDMI. Paar maanden later de Xbox "Pro" met HDMI. En nu nog is een nieuwe generatie console erbij in 2008? Dan zouden ze dus 4 versies hebben: Premium Elite Core De "nieuwe" die dan in 2008 komt..
dit is gewoon een nieuwe sku .. dit had ps2 ook geloof ik .. ik betwijfel of deze ooit in Europa op de markt komt
Bij playstation was dat de PSX, neem aan dat je het over die versie hebt Fardo of niet? Met een harde schijf erin, grotere kast, opname mogelijkheden voor opnemen van tv etc. Gewoon PS2 plus in wezen.
Wat ik dus niet snap is dat ze dit niet eerder hebben gedaan. Die HD DVD industrie heeft nu dus een enorme achterstand, MS had allang met hun een enorm sterk front moetne vormen door die Elite met HD DVD speler uit te brengen en dat die hd dvd industrie dat dan maar sponsert.. ze willen toch de format war winnen of niet! Eind 2008 is veel telaat man :/ Met een eerstejaars core 360 (wel met hd ect later erbij) ben ik zeker vanplan een vernieuwde versie vna de 360 te halen maar de elite bracht niet genoeg.. gebruik toch vga... em grotere hd was niet nodig.. een console met grotere hd, hdmi, en hddvd en koelere onderdelen en stillere dvd drive alles in 1 dat zou ik wel willen Lijkt me ook een markt voor maar dan kunnen ze dat beter doen dan ondertussen de elite, premium hdmi ect ect uit te brengen er zijn straks zoveel onzin versies, jeez..
HD Dvd is niet zo belangrijk voor Microsoft als Bluray voor Sony, Voor Microsoft zijn de films op Marketplace veel interresanter. Daarnaast zou de Xbox ook veel duurder geweest zijn...
Ik weet dat M$ altijd stellig heeft onkend dat er games op hd-dvd gaan komen.... maar een dergelijke console zou er volgens mij ook nooit komen en nu...... nou ja vul mijn 'angst' maar in
klopt dat zal deze xbox 360 ook zijn .. de hd dvd speler zal nooit voor games gebruikt gaan worden .. ms gokt op hogere internet snelheden
Ja denk niet dat ze nu opeens games op hddvd zullen uitbrengen.. is ook niet echt nodig.. doe dan maar meerdere dvd's als het echt moet.. bij rpg's boeit dat niet zo.. Zelf ben ik echt een voorstander voor internet content, ik wil in de toekomst gewoon een dun doosje hebben staan met een 500gig schijf erin en da tje je spellen via een soort marketplace koopt dan download en vanaf hd kan booten. Soort van gemodde xbox1 idee maar dan legaal
Vind het een beetje van, konde ze dat niet direct doen? Zelfde geld voor de elite eigenlijk... Want als ze de elite bij de launch hadden gehad zou ik die halen etc... Vind beetje lame ma'ja, wel goed dat het er toch nog komt... Zo promoten ze de HD-DVD toch nog.
Zoiets doe je niet gelijk. Je wil je product in de markt zetten Dat doe je door een zo goedkoop mogelijk product op de markt te brengen wat mensen zullen kopen. Het intresseert ze echt niet of de consument wel of niet blij is achteraf met de aanschaf van de eerste versie, zij hebben een afzet gebied gecreerd, en een basis waarop ze door kunnen. Microsoft is hierin echt niet de enige.
Ach, dit soort ontwikkelingen is tegenwoordig meer een standaard dan een uitzondering. Je doet er helaas niks aan. Het is wel te hopen dat Microsoft niet opeens games uit gaat brengen op HD-DVD. Dat zou ik een ander verhaal vinden en niet netjes vinden.
Dat games die nu op drie ( blue dragon) en vier (lost odessey) schijfjes uitkomen, dan op 1 schijfje kunnen.