Ik zag Total Immersion Racing (Pal versie) vandaag liggen bij Futurezone in Rdam weet iemand of dit spel de moeite waard is want tot nu toe heb ik alleen maar previews gelezen
Ik ben zwaar telleurgesteld Maar kort samengevat liet was ik ontzettend negatief over dit spel terwijl ik racegames wel leuk vind.
jammer man...ik heb em niet meteen gekocht toen ik em zag omdat ik daar al bang voor was....screens die ik had gezien waren ook niet zo geweldig.... dan maar op Apex w88
Total immersion racing is een erg goed race spel. Je krijgt echt het idee dat je aan een GT race meedoet. Dit wordt extra versterkt door het realistische geluid, en goede besturing
ik heb aan jou ff een vraagje.. ik zie dat je van racespellen houdt en was benieuwd wat jou top 5 is van de volgende racespellen: PGR, RSC, Sega GT, F1 2002 en TIR
Ehm.... ff denken............ 1= Sega GT 2= TIR 3= PGR 4= F1 2002 5= RSC Dit is zoals het er nu bij mij voorstaat. TIR heb ik nog maar 1 dag. Dus kan nog stijgen.
of dalen, pgr heeft bijvoorbeeld een duidelijk betere replay dan TIR (denk eigenlijk de rest van de games ook)
Bedoel je replay of replay value???? Maar inderdaad daar kan ik kwa TIR nog niet over oordelen. Die heb ik pas net
PGR vond ik een :r-spel.. maar dat lag meer aan mij.. het gedeelte van het spel waar het puur op het racen aankwam won ik best makkelijk (meeste op goud), maar het gedeelte dat je van die stunts uit moet halen voor kudo's daar was ik best slecht in.. ik vond het een frustrerend spel
Mijn top 5 xbox racespellen: 1. Sega GT2002 2. Colin Mc Rae 3 3. RSC 4. F1 2002 5. TIR?? Ik heb TIR nu wel gekocht, maar ik kan hem zaterdag pas testen.