total immersion racing voor 15 euro bij bart smit

Discussie in 'Algemeen' gestart door soylent, 7 dec 2002.

  1. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    he mensen liep ik gisteren in de stad (Arnhem) loop ik ff BS binnen zie ik daar tot mijn stomme verbazing Total immersion racing liggen voor 15 euro! Vroeg ik of het een fout was, maar nee. Hoppekee. Het is wel leuk. Als je wilt racen met een iets hoger AI dan in Sega GT en meer afstel mogelijkheden (vanaf pro-moeilijkheidsgraad.)
    De eerste indruk die ik kreeg was dat de besturing een beetje afweek van Sega GT maar daar wen je wel aan.
    En als je echt auto-liefhebber bent doe je het voor de 18 auto's.

    Graphics zijn wel goed. Zeker aan te raden is om met de Bentley over het Japanse parcours te rijden in de evening. een van de mooiste parcours die ik tot nu toe gezien heb in een spel.
    De rest van de parcours zijn gewoon goed. Auto's zien er goed uit klinken goed (lekker rauw sommige).

    Het is net even met wat meer aandacht racen dan wat ik altijd gemist heb in GT1, 2 en 3 en in Sega GT.

    Als je de 24 hours van le mans op de psx leuk vond (bij wijze van echt racen of formula one '97) dan vind je dit ook wel leuk.

    Oh voor de mensen die denken, ach hij is toch maar 15 euro ik koop hem gewoon ook(staat leuk zo'n extra Xbox doos, ik ben een auto liefhebber enz.) dan zijn hier een paar cheats.

    1. loaded: krijg je alle auto's mee
    2. road sweep: krijg je alle parcours mee
    3. downforce: krijg je een auto uit de CART series mee.
     
  2. alibi

    alibi Guest

    dat is wel erg wienig geld!!!!!

    maar erg bruut!!

    hadden ze nog een bepaalde reden om dat spel voor zo'n lage prijs te verkopen?!?
     
  3. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm toch even ophalen vanmiddag. Kan zo'n spel simpelweg niet laten liggen :)
     
  5. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    he sorry, maar ik wist niet dat het al genoemd was in een andere thread. Maar He, heb toch wat extra info over het spel gegeven.

    grtz.
     
  6. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed dat je een nieuwe thread bent geopend anders wist ik het nooit :)!
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Is dit trouwens in elke Bart Smit winkel zo? Of alleen in de Bart Smit in Rotterdam?
     
  8. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou soylent had hem in Arnhem gekocht zoals boven staat en ik heb hem in Rotterdam gezien dus ze zullen hem wel in elke Bart Smit of e-plaza hebben
     
  9. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de dubbele reply, maar ik geef nog wat aanvullende info. De kern van het spel draait om de career mode. Je kiest uit een team (Noble of Audi ABT) en daar race je vervolgens een seizoen mee. Dan volgt het eeuwige cliche. Je kan dan bij een beter team rijden. En er komen meer parcours vrij.

    Wat ik mis:

    1. slijtage van de banden.(heb tot nu toe alleen korte races gereden)
    2. pitcrew animations.(je rijdt door de pits en dan worden de afstellingen verricht)
    3. model damage. (je kan eeuwig in hoog toeren rijden zoals in de GT reeks van Sony, beetje jammer)

    Wat wel leuk is:

    als je gaat practicen heb je eenzijdig contact met de engineer in de pits. Die helpt je bij het afstellen van de auto terwijl je aan het oefenen bent (mits je een "cleane" ronde rijdt.)

    oh houd er rekening mee dat ik het spel pas 2 uren gespeelt heb in de 2de moeilijkheidsgraad(weet even niet meer hoe die heet).
    Ik weet nog niet of een hogere moeilijkheidsgraad invloed heeft op bepaalde dingen die ik hierboven heb beschreven.
    grtz
     
  10. gegron

    gegron Guest

    die gaat ik maandag ff kopen ff mn dvdrekje opvullen
     
  11. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    me 2 :D maarre, op de bart smit site staat er niks over.. misschien toch maar ff bellen :confused:
     
  12. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    f

    Heb hem bij Eplaza in Haarlem weggeplukt voor 15 eurootjes. Matige afwerking van een veelbelovend spel. Sommige onderdelen zijn goed (de auto's), maar lijkt net of een onaf spel vroegtijdig is gedumpt (vandaar de 15 euro denk ik, want cadeautjes worden niet gegeven).
     
  14. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
  15. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Nergens een On-Line winkel die hem voor die prijs verkoopt ?
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Yippie, zojuist opgehaald bij Bart Smit Lisse. Lagen er vrij veel, 15 pleuro's. Eens checken of het een beetje te spelen is :)

    Check Gamerankings.com : OXM gaf het een 3,5 een andere website gaf het een 8..
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Eerste indruk : Logisch dat die 15 euro is :+

    Speelde op makkelijkste moeilijkheidsding.

    Geen snelheidsgevoel
    Dreamcast graphics (koop een DC met 24 hours of le mans en je hebt hetzelfde spel maar dan veeeel beter)
    Het lijkt wel alsof je op ijs rijd
    Wat een kut soundtrack, ik wil eigen tracks importeren.
     
  18. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    die ga ik dan maar es halen. voor 15 euro mag het best een bagger spelletje zijn
     
  19. gegron

    gegron Guest

    ik ben net ff naar bartsmit geweest is ie er nie heb ik maar 007 gekocht
     
  20. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Joepie, ik woon ook in Arnhem. Hopelijk hebben ze er nog een boel, dan haal ik er ook nog ff 1 op :)
     

Deel Deze Pagina