1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tourist Trophy

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 9 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Weet iemand of dit spel ook uitkomt voor op de 360 of van mijn part op de gewone XboX?????

    Dit spel gaat zo gruwelijk worden volgens mij. Zeker aangezien ik een echt motorfanaat ben!!! Damn, heb er echt zin in........zou er haast eventueel een PS2 voor kopen.


    Kliker de KLIK
     
  2. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm vind ik de nieuwe MGP 3 die eraan zit te komen voor de 360 een stuk beter.....als je een echte motor fanaat bent dan hey....
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Want???

    Waarom zou een motorfanaat meer met MotoGP moeten hebben|:- ? Mischien houd ik wel helemaal niet van de MotoGP en alleen van SUperbikes of SM of weet ik veel wat voor een klasse. Misschien wel van helemaal geen klasse!???

    Afijn het lijkt mij juist super om de echte productiemotoren te kunnen rijden. Zoals je ze thuis in de schuur hebt staan. Mooi man!!_O_ Eindelijk een soort van Gran Turismo voor motoren.

    btw. MotoGP is ook wel erg _O_
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Reken er in iedergeval maar niet op dat deze op de Xbox360 uitkomt.
    Polyphony Digital is van Sony net als Retro studio's van Nintendo is en Bungie van MS.

    Dat uit de weg, moet ik wel zeggen dat ik ook ontzettend veel zin heb in die game.. ziet er ook prachtig uit en k ben haast wel zeker van dat het heerlijk speelt!
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is wel minder om te horen.....had er echt op gehoopt. Mischien dan toch maar een tweedehands PS2 op de kop tikken.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2005
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hmmm....kunnen we net zo goed daar eventueel verder gaan...Helemaal aangezien deze niet op de 360 uitkomt.
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    oftewel slotje :)
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nou das makkelijk. Doen we dat :cool:

    -Dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina