Ik heb een vraagje aan de Xboxworld Crew.. Hoe staan jullie tegenover game tournaments? Zouden jullie ooit geinteresseert zijn om een tournament te hosten? Misschien is er wel animo naar?? Het zou me erg leuk lijken om het op te nemen tegen andere members v Xboxworld in een tournament met een game zoals Capcom vs Snk2 of iets anders...
Real life tournament dus zonder XBOX Live..meer socializing event voor de xboxworld gamers in een toernooi..
Hmm misschien dat ik een x een poll ga zetten in de games section om te kijken of er wel animo voor een toernooi is en zoja welke game...
Er is een tijd een proefperiode geweest waarin members zelf polls mochten posten, maar het aantal loze polls steeg enorm en uiteindelijk hebben de members zelf besloten de polls aan de mod's over te laten. Maar als het zover is zullen we jullie ideeën zeker vragen, wees maar niet bang.
En wat denken we van een XBC tournament,die via hier bekend gemaakt word,en die krijgt dan de titel de beste van XBW op XBC ,natuurlijk voor elk spel apart,zoals halo en UC of ghost recon etc.Hoe staan jullie hiertegenover?
1 iemand met een goede host en die kijkt gewoon naar alles bijvoorbeeld iemand van XBW,toxic timmie of iemand anders,maar dat mag niet echt een probleem zijn