Tr@ms de slotenmaker

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door 100%Jean, 15 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 100%Jean

100%Jean Guest

He Trams probeer je het record slotjesplaatsen te verbreken of zo, of in het guinnes book of records te komen?

Je hebt je vandaag weer eens flink uitgeleefd naar mijn mening, volgens mij geeft het je gewoon een kick om een thread te sluiten die volgens JOU niet interessant genoeg is. Kijk eens rond er staan hier duizenden threads die over idiote dingen gaan.

Ik ga je ook niet de threads uitzoeken waar je onterecht sluit en mensen wat afblaft (vooral als ze nieuw zijn). Kijk JIJ zelf maar eens wat verder DAN JE NEUS LANG IS!

En als deze thread verkeerd staat verplaats je hem maar of gooi er weer een slotje op je hebt er toch genoeg zo te zien!

2. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik verplaats hem omdat ie in 't verkeerde Forum staat..--->moved ]:-

3. 100%Jean

100%Jean Guest

waar naar toe?:9

4. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Hier dus...Trams is heel erg consequent bezig met modden, niks aan de hand hoor. Er worden soms teveel threads geopend die betrekking hebben op hetzelfde. Om het forum zo overzichtelijk en netjes mogelijk te houden is het volgens het beleid dat we deze sluiten. Ook threads die makkelijk in een andere thread voortgezet kunnen worden, worden ook gesloten. Niks mis met Trams zn slotjes

5. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik neem een voorbeelde: iemand vertelt dat bart smit hem 170 mailtjes of zo gestuurd had op een dag. Trams vindt het niet boeiend genoeg en sluit hem dan maar. Zet hem dan in offtopic, maar als je niet boeiende berichten moet verwijderen kun je beter het halve forum verwijderen! Als je een minder boeiend onderwerp toelaat moet je de rest ook toelaten. Maar hij doet het gewoon vaker en volgens mij kickt hij erop of zo ik weet het niet.

6. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef toe dat er af en toe een slotje te veel wordt geplaatst, maar 95% van de gevallen is het terecht. Het is niet nodig om dezelfde vraag 10.000 keer te herhalen...

7. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik kick er op. :{

8. 100%Jean

100%Jean Guest

Dat dacht ik al :{

9. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mezelf gisteren 4 threads zien sluiten, mag jij aangeven wat daar mis mee was? (stuk voor stuk)? :)

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke dan geef ik ook mijn ongezouten mening.

11. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik heb er gister 2 gesloten ,en allemaal 100% terecht , echt waar !.. }:] .

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik moet zeggen dat hier soms errug kinderachtig word gedaan...
    Dan word er een topic afgesloten met zo'n opmerking:

Waarna je geen antwoord kan geven, omdat er een slotje op staat.
    Terwijl ik weet dat Wouter het spel heeft waar ik meer info over vroeg in de thread....

Flauw hoor.....

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Das nie netjes nee. Zou die eig. een ban van een week voor moeten krijgen... Maarjah...dat gaat niet.:9

14. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    oh jawel :p

15. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahahahhaaa!!! Ja, keej, jij hebt idd skills en de powerrrrrrrrrrr, hoe kon ik jou nou vergeten.:9

16. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij maakt het niet uit wat ze sluiten..
    Zolang de 0wnage thread maar open blijft... :cool:

17. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    komt ook wel eens voor als iemand een oude thread omhoog haalt,omdat die gene daarin (op die topic)wil reageren.
    (wat in mijn ogen beter lijkt dan een nieuwe thread openen)

dat ze ineens te horen krijgen dat ze geen oude topics omhoog mogen halen......slotje.

MAAR....als iemand een nieuwe thread opent met een soort-gelijke vraag........word er gezegt :

jaaaa heee er bestaan al weet ik hoeveel threads over...dan meestal ook een slotje??:eek:

kan iemand hier duidelijkheid aan geven:{

Laatst bewerkt: 17 nov 2002
  18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er zijn laatst een aantal oude threads omhoog gehaald ja. Ik neem aan dat het hier ging om dat Rogue Leader ding? Die was nieteens ontopic! Er werd, zals ik mij dat herriner dus daar kan ik fout zitten, gesproken over de geluidsfuncties van de NGC. Dat was een discussie die in 2001 plaats vond. Een aantal dagen terug kwam er iemand die in dat topic ging vragen naar Rogue Leader 2. Lijkt me logisch dat je 1. Dat topic sluit omdat die persoon daar een nieuw topic voor moet aanmaken en 2. dat je een topic sluit omdat het een zeer oude discussie is en dat niet door iedereen wordt opgemerkt.

19. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    :{ 2001 :{ (nie naar gekeken) ]:-

*GEEFT WOUTER GROOT GELIJK*

sjorry woussie8)

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, want het ging voornamelijk om het geluid uit Starwars (kwam er tenslotte d.m.v. de zoekfunctie in terecht), en bovendien vind ik het bullshit om nieuwe threads te gaan maken voor aparte PS2, GBA en Cube spellen.

En ook al zou ik (=iemand) in de verkeerde thread gereageerd hebben is dat nog geen reden om mij uit te maken voor homo.

Ik loop jou (=Wouter) ook nergens voor uit te maken.
    Oftewel, je kan het ook normaal zeggen!!
    Zeker als ik niet loop te clownen maar gewoon effe wat wil weten.

Oh, en wat boeit het als er oude topics omhoog worden gesleurd?
    Zolang jullie (=webmasters) niet voorkomen dat dit mogelijk is vind ik dat je daar niet moeilijk over moet doen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina