traag internet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door nightwolf, 19 jan 2004.

  1. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik zit met een zwaar irritand probleem:mad: :mad: :mad: :eek: ik heb wanadoo broadband basic en is eigenlijk alltijd wel vrijsnel geweest maar nu de laatste tijd als ik bijvoorbeeld naar de internet explorer wil dan krijg je zon wit scherm te zien van een pagina en dan doet hij gewoon de eerste 3 minuten niks:eek: en zecht hij van bezig met proxy instelingen op te sporen :confused: nou..na die paar minuten doet hij gewoon wat ik wil en dan na 5 a 10 pagina"s te kunnen hebben bezogt gaat hij weer dom doen :confused: net of hij even in slaap valt ofzow en dan naar paar minuten dan doet hij het weer even en dan weer het heele verhaaltje van voor af aan:mad: .Dit is ook zwaar hinderlijk als ik bijvoorbeeld runescape zit te spelen op internet dan gaat hij na een paar minuten weer lopen blaten van conection lost enz....:mad: 8) :mad: ik vindt dit zwaar irritandt en heb ook van alles geprobeerd...virus scanners...anti spyware...internet instellingen 1000x na gekeken...contact opgenomen met wanadoo 10 cent per minuut en je schiet er geen fluit mee op:mad: tig E-mailtjes gestuurdt naar microsoft...nooit antwoordt8) maar waarschijnlijk als ik me heele computer formateer dan is het weer goed maar dan ben ik ALLES kwijt 8) ik hoop dat iemand me kan helpen alvast bedanktO-) _O_ O-) _O_
     
  2. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Je heb anti spyware al gebruikt...hmmmz...Ik zat zelf te denken aan Ad-Aware 6.0 ff gebruiken, maar dat heb je dus waarschijnlijk al gedaan. Bellen heeft ook geen zin...hmmmmzzz misschien ffies je de stekker van je modem eruit te trekken. Dan ffies 5 minuutjes wachten, mischien dat het dan toch wel weer normaal is...ik zou het anders echt niet weten:mad:
     
  3. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt voor je snelle reactie ;) en heb nog niet die spyware scanner gebruikt die je zecht die adware ofzow had een andere maar zal het effe proberen
     
  4. Dark-C

    Dark-C Darxhadow

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik ook laatst maar toen is mijn pc een keer gecrashed en heb ik alles eraf moeten gooien en nu is het weg :D was idd zwaar irritant.. maar ik zou niet weten hoe je eraf moet komen.. ik zat zelf te denken dat ik iets van een proxy server had ingesteld maar dat was niet zo :confused:
     
  5. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel fleks voor je dat het weg is :D ik zou ook wel alles er af willen kicken ..maar dit is niet mijn computer maar die van me moeder en je weet hoe het gaat..:mad::mad: nee daar komt niks van..je gaat heelemaal niks veranderen bla blabla ( net os ze alles weet :mad:) wandt alleen maar omdat jij je spelletje niet kan spelen gah ik niet alles opnieuw instaleren enzow :mad:
     
  6. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    maarjah kweet eigenlijk ook niet meer wat ik moet doe~s
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    staat kazaa aan die kan nogal geheugen vreten en daardoor word je internet wel eens traag...
     
  8. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Kazaa vreet niet alleen geheugen, maar ook bandbreedte, als je 'm op de standaard instellingen hebt staan.

    Het kan inderdaad ook wel aan je PC liggen, dit probleem al zo vaak gezien, meestal na systeemherstel (indien je XP/2000 hebt) werkt het beter.

    Vorige week nog zoiets meegemaakt met 'n compleet nieuw systeem. Pagina's laden duurt heeeeel lang, maar wel 'n download van 420 kb/s :confused: ... Andere PC had een normale verbinding.
     
  9. Dark-C

    Dark-C Darxhadow

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Het komt niet door kazaa.. het is internet explorer.. hij gaat naar instellingen zoeken voor een proxy server.. terwijl dat helemaal niet is ingesteld (bij mij niet althans) misschien moet je dat ff checken..of er een proxy is ingesteld.
     
  10. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    ìnstaleer dan eens firebird op mozzila, (zijn andere browsers.) En zijn je instellingen wel goed?
    Als je naar extra>>internet opties>>lanverbinding>>moeten alllles uitgevingt staan.. Dat moet iig bij @home basis..
     
  11. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    en bij budget ..... en bij breedband ;) .... 't ligt aan de instellingen van je provider, of die 'n proxy gebruiken, @home doet dat dus al een tijdje niet meer (niet dat ik 't ook maar ooit 1x gebruikt heb ....)
     

Deel Deze Pagina