Hoi, niet dat ik weer wil zeuren, maar iedereen heeft het over een FedEx nummer. Ik kreeg een heel ander nummer. dat ik moest gaan tracken bij een bedrijf dat securicor heet. In nederland is dat dat zieleige beveilegings gedoe. Iemand anders al succes om van hun een nummer te tracken bij securicor.com of uberhaupt een securicor nummer gehad? misschien ligt daar de schifting in wel of niet al ontvangen??
hmmm.. ik heb nog helemaal geen nummer gehad. Ga ze binnekort bellen want er is een fout gemaakt met de Nederlandse adressen. (las ik net op gamers.nl)
Iedereen die zich heeft aangemeld voor het Xbox Customer Reward Pack en deze nog niet heeft ontvangen, kan maar beter even bellen met Xbox support (0800-0333894, zie ook http://www.xbox.nl). Ze hebben namelijk een fout gemaakt waarbij de huisnummers van in ieder geval de Nederlandse adressen niet (goed) zijn ingevoerd. De aanvragen staan dus nu "on hold". Zou het inderdaad waar zijn dat die engelsen te lang op een eiland gezeten hebben? Wanneer je een brief of pakje naar het buitenland stuurt dan check je toch even hoe zo'n adres in elkaar zit? Als dit waar is, is dat wel een hele grote blunder! Dat je zo'n grote actie fout kan laten lopen met zo iets simpels! En nu niet gaan zeuren van "ja maar het is toch gratis..", want dat slaat dus helemaal nergens op!
inderdaad!! plus de spellen die we hebben besteld worden er ook niet nieuwer op man..straks is er al een project gotham racing 2 voor ik 1 heb:{
Het is waar dat het raar is dat ze met zoiets een fout maken maar toch kan ik het begrijpen, Zou jij met een dead line van een paar dagen denken dat andere landen misschien een ander adres hebben? Ik zou er in ieder geval niet aan denken. Wie dat zegt is een ongelofelijke lamer Het klopt dat het gratis is maar dan willen we het nog wel hebben, sukkels. Wie dat niet snapt is dom.
idem dito helemaal mee eens . iedereen die m voor 479 hebben gehaald hebben de spellen achteraf wel betaald!!!
Kep TOEVALLIG vandaag een mailtje van MS gehad met alle info, incl. het tracking nr. Mijn pakketje is vanochtend de deur uit gegaan